M1M ja M1A mootorite erinevused
#7

(04-02-2010, 09:39 AM)kass Kirjutas:  Valdo võrdluse p. 6 kohta oponeerin ja esitan apellatsiooni - näit. minu esimesel ja ühtlasi eelviimasel tsiklil M1M oli nn M1A tüüpi käiguvahetushoob, st lapiku jalaaluse otsaga, pandud sinna kindlasti minskilaste osavate kätega (ja ei olnud nn varajane M1M).

Mul on kunagi olnud M-103 M1M mootoriga (M1M karteripooltel peal). Sel pold mingit käiguosutit ja tema võlli, st karteripool on selle kohal umbne.

Ju siis olid osad M1Mid ka teistsugused.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: zxr - 03-02-2010, 22:32 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: valdo - 04-02-2010, 01:38 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: karpaadid - 04-02-2010, 02:22 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Armex - 04-02-2010, 08:26 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: kass - 04-02-2010, 09:39 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: valdo - 04-02-2010, 13:04 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: kass - 04-02-2010, 14:41 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Ostap Bender - 04-02-2010, 10:52 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: zxr - 04-02-2010, 19:59 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: karpaadid - 04-02-2010, 20:57 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Armex - 04-02-2010, 23:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne