06-02-2010, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2010, 23:13 PM ja muutjaks oli 2715.)
Karburaatori häälestamine algab tavaliselt tühikäigust.Kui tühikäigu koostisekruvi lõpuni väljakeeramisel ikka mootor tühikäigul ei käi, siis on kas midagi umbes või tegemist väga omapärase mootoriga(nukkvõll üle 310*).
Siis peab tühikäigudüüsi suurendama.Kui mootor tühikäigul käib, siis hakata sujuvalt gaasi andma ja kui enne peadoseersüsteemi töölehakkamist mootor tahab välja surra, siis tuleb üleminekusüsteemiga tegeleda.Kui peapihustist juba kütus väljub ja mootor ei taha käia, siis tuleb peadüüsi suurendada kuni töölehakkamiseni.Kui nüüd auto sõidab, kuid kiirendades jätab vahele, siis tuleb
kiirenduspumba pihustit suurendada.Kui viimase kolmandiku gaasikäigu juures auto korralikult ei kiirenda, siis tuleb ökonomaiserit suurendada.
Kas halb töötamine on tingitud rikkast või lahjast segust saab õhuklapiga kontrollida.Kui õhuklapi sulgemine mootori tööd parandab on segu lahja.
Kui halvendab, siis rikas.
Õige seguga töötaval mootoril on küünal kohvipruun.
Segukruvi ja teiste süsteemide leidmine jäägu aga üldharivaks kodutööks.
Siis peab tühikäigudüüsi suurendama.Kui mootor tühikäigul käib, siis hakata sujuvalt gaasi andma ja kui enne peadoseersüsteemi töölehakkamist mootor tahab välja surra, siis tuleb üleminekusüsteemiga tegeleda.Kui peapihustist juba kütus väljub ja mootor ei taha käia, siis tuleb peadüüsi suurendada kuni töölehakkamiseni.Kui nüüd auto sõidab, kuid kiirendades jätab vahele, siis tuleb
kiirenduspumba pihustit suurendada.Kui viimase kolmandiku gaasikäigu juures auto korralikult ei kiirenda, siis tuleb ökonomaiserit suurendada.
Kas halb töötamine on tingitud rikkast või lahjast segust saab õhuklapiga kontrollida.Kui õhuklapi sulgemine mootori tööd parandab on segu lahja.
Kui halvendab, siis rikas.
Õige seguga töötaval mootoril on küünal kohvipruun.
Segukruvi ja teiste süsteemide leidmine jäägu aga üldharivaks kodutööks.