18-02-2010, 22:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2010, 22:48 PM ja muutjaks oli koterman.)
(Edastan laekunud sõnumi /koterman/)
Ahoi, rallitajad
ekipaaz Hulljad Lodjamehed annab teada, et pärast põhjalikumat traktorklassi veoki Unimog´62 ettevalmistust - süütesüsteemi häälestus, bensiinipumba uuendus, jahutusvedeliku tagasisurumine talle tehase poolt ette nähtud piiridesse jms, sai lõpuks alustada ka sõidukatsetustega.
Pilootide kõrgest klassist stiiliesitusele vaatamata selgus teatava üllatusena katsete murdepunktiks olnud hetkel, et isegi nii raudsel ratsul on võimalik sidur täiesti laiali sõita.
Sestap - anname oma koha ja numbri ´4` vabaks ja jätkame saksakeelse manuaali läbitöötamist, et mõista tehase poolt kasutatud imelikke väljendeid nagu `mõistlik koormus`, ´ühtlane kiirus`, `piirangud veol` jm eesti tehnikakeeles vähelevinud termineid. On võimalus, et tehas eksis (eksib)!
Edu (seni veel) tervetele uunikumidele! Uuel aastal uuele katsele!
(Teate lõpp /koterman/)
Ahoi, rallitajad
ekipaaz Hulljad Lodjamehed annab teada, et pärast põhjalikumat traktorklassi veoki Unimog´62 ettevalmistust - süütesüsteemi häälestus, bensiinipumba uuendus, jahutusvedeliku tagasisurumine talle tehase poolt ette nähtud piiridesse jms, sai lõpuks alustada ka sõidukatsetustega.
Pilootide kõrgest klassist stiiliesitusele vaatamata selgus teatava üllatusena katsete murdepunktiks olnud hetkel, et isegi nii raudsel ratsul on võimalik sidur täiesti laiali sõita.
Sestap - anname oma koha ja numbri ´4` vabaks ja jätkame saksakeelse manuaali läbitöötamist, et mõista tehase poolt kasutatud imelikke väljendeid nagu `mõistlik koormus`, ´ühtlane kiirus`, `piirangud veol` jm eesti tehnikakeeles vähelevinud termineid. On võimalus, et tehas eksis (eksib)!
Edu (seni veel) tervetele uunikumidele! Uuel aastal uuele katsele!

(Teate lõpp /koterman/)