T-25 Ei tööta korralikult
#10

T-25, T-16m 1)jämepuhastusfiltris on äravoolulvoolul ees sõel. Sama sõela kaeluse all on aukudega kumer seib, mille kaudu tuleb kütus filtripotsikusse. Keera sõel maha ja seibilt leiad kõige suuremaid paagist tulnud kübemeid. Lõpuks võivad need kütuse pealetuleku hoopiski lõpetada.
2)Peenpuhastusfiltril on paaki tagasivoolutoru ja selle stuts-polt. Kontrolli peene traadi või nõelaga et stuts-poldi imepeen külgava oleks vaba. Asja iva selles et töötamisel mingi osa kütust juhitakse tagasi paaki. Koos kütusega lahkub ka mõnest ebatihedusest sisseimetud õhk enne kõrgsurvepumpa sattumist. Muidu veerand tundi sõitu ja hakkab koolema (kui pole enam ideaalset torustiku hermeetilisust).
3) Kõrgsurvepumbal on mootori pool küljes kübarmutriga tagasivooluklapp veidi õnnetu ehitusega. Selle plunzer kipub pikal seismisel kinni või lahti jääma või tema otsapidi keermesse keeratud õrn vedru on katkenud ja ei kindlusta etteanderõhku. Kavalam töökindlama MTZ kuuliga tagasivooluklapile ümber teha. Diagnoosimine: 4-6 käsietteande pumbalöögi juures läheb pumpamine raskemaks, tagasivooluklapp hakkab ümisema ja kütus paaki solisema. Kui nii ongi- ära seda töötavat asja ilmaasjata lammuta.
4)Vanaksjäänud kõrgsurvepumba regulaator võib tujukas olla- lased vedela õliolluse välja, uus õli asemele ja "mootor haugub"(pöörded kõiguvad). Järelikult meeldis hästi vedel õli-diiselkütuse segu hoopis- seda oskab endine omanik kõige paremini öelda.
6) Pikema töötamise järel jukerdamist võib põhjustada juhuslik paagikork, millel puudub filter ja rõhutasandusava. Diagnoosi- keera paagikork ära. Kui paak plumpsti jämedaks hüppab ja mootor normaalselt tööle hakkab, hoiadki süüdlast näpus.
7) Kilekotita seisnud uus filtrielement võib niiskusega pinnale sellise diiselkütet mitteläbilaskva kile moodustada, mida silmaga ei näegi. Diagnoos- peale filtrivahetust läks asi hullemaks.
8) Külmaga settib paakijäänud suvisest kütusest parafiin ja võib filtrid ummistada. Dignoosi- küta puhuriga paak ja filter soojaks ja jääbki tööle sest mootor ringitab kütust ja ei lase enam parafiini settida. Aga järgmine päev hakkab otsast peale. Vaheta parem kogu kütus.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-25 Ei tööta korralikult - Autor: podersalu - 29-01-2010, 18:50 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: metallmees - 29-01-2010, 19:15 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: podersalu - 01-02-2010, 18:36 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: korvimees - 01-02-2010, 20:48 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: kapu - 02-02-2010, 01:07 AM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: auk_ - 02-02-2010, 11:46 AM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: gruppen - 02-02-2010, 12:01 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: aavu - 02-02-2010, 15:42 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: mesamees - 02-02-2010, 18:39 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: pen.skar - 26-02-2010, 23:47 PM
RE: T-25 Ei tööta korralikult - Autor: pen.skar - 27-02-2010, 01:28 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne