10-03-2010, 15:43 PM
Esimese tsiklina on registreeritud Indian, millel on üks sadul aga kaks osalejat. Seega peab kaaslane mahtuma mingi teise liiklusvahendi peale. Antud juhul ei ole probleemi, aga üldise info edastamise huvides tahan ma veelkord öelda, et kaaslane ei pea maha jääma ja suvalise plastikautoga sabas jõlkuma, vaid peab endale teises uunikus koha leidma.
Tuleb endale tuhka pähe raputada ja tõdeda jah, et vanade tsiklite kokkutulekud on tihti muutunud "kärurallideks", kus umbeunikaalsed tsiklid tolmutavad kogu ürituse käigus ainult treilerite peal. See mentaliteet tuleks lõpetada. Eesti Vanamootorrattaklubi "Unic-Moto" liikmete naiste, laste ja pakkide probleem on võetud klubisiseselt teravdatud tähelepanu alla ja sellega tegeletakse. Mina võtan oma röökivad imikud ikka kaasa, ma lihtsalt ei topi neid sadula puudumisel Harrika tööriistakotti, vaid selleks spetsiaalselt valmistatud vanaaegsesse bussi.
Registreerumise tingimused on välja käidud, kuid kõik ehk aduvad seda, et need on kehtestatud selleks, et valdaval enamusel oleks mõnus ja vahva üritus. Ei ole mõtet suruda ühele üritusele kokku neid, kes väärtustavad vanatehnikat ja neid, kes haaravad küla pealt juhusliku panni, et sellega siis üks üle-eestiline joomatuur korraldada.
Tingimus - Registreerumise tingimuseks on vanasõiduk, mis on laitmatu välimusega, tehniliselt korras ja üle 35 aasta vana. Eritingimused otsustab komisjon, on siiski päris leebe kuid samas üheselt mõistetav. Kui tekib muid juhuseid, siis seda otsustabki komisjon.
Hetkel ei ole kollase kabiiniga GAZ-i pilt piisavalt suur, et midagi arvata. Kuid üldiselt on ikkagi küsimus, kas selle GAZ-i seisukord on selline, mis võimaldab sellel 35 aasta vanuseks saades, muutuda uunikumiks. Kas see on mõne aja pärast Kuusakoskis või on mõõduka nokitsemise tulemusena musta numbri registris? Või on hoopis väärtustatav kui Eesti töö Karksi-Nuiast või Tartust?
Üks hea näide on tuttav ZIL-tsistern Uunikute Talveralli radadelt. Vanust on vast vähe, aga arvestades taolise tehnika reaalset rariteetsust just taolise tsisternina, võib oletada, et 35 aasta vanuseks saades on tegu ühe vähese säilinud eksemplariga kogu maailmas. Samasugune ZIL, aga roostes kongiga, ei ületa mingisugust künnist ka ilmselt tulevikus. See oli lihtsalt näide...
Tuleb endale tuhka pähe raputada ja tõdeda jah, et vanade tsiklite kokkutulekud on tihti muutunud "kärurallideks", kus umbeunikaalsed tsiklid tolmutavad kogu ürituse käigus ainult treilerite peal. See mentaliteet tuleks lõpetada. Eesti Vanamootorrattaklubi "Unic-Moto" liikmete naiste, laste ja pakkide probleem on võetud klubisiseselt teravdatud tähelepanu alla ja sellega tegeletakse. Mina võtan oma röökivad imikud ikka kaasa, ma lihtsalt ei topi neid sadula puudumisel Harrika tööriistakotti, vaid selleks spetsiaalselt valmistatud vanaaegsesse bussi.
Registreerumise tingimused on välja käidud, kuid kõik ehk aduvad seda, et need on kehtestatud selleks, et valdaval enamusel oleks mõnus ja vahva üritus. Ei ole mõtet suruda ühele üritusele kokku neid, kes väärtustavad vanatehnikat ja neid, kes haaravad küla pealt juhusliku panni, et sellega siis üks üle-eestiline joomatuur korraldada.
Tingimus - Registreerumise tingimuseks on vanasõiduk, mis on laitmatu välimusega, tehniliselt korras ja üle 35 aasta vana. Eritingimused otsustab komisjon, on siiski päris leebe kuid samas üheselt mõistetav. Kui tekib muid juhuseid, siis seda otsustabki komisjon.
Hetkel ei ole kollase kabiiniga GAZ-i pilt piisavalt suur, et midagi arvata. Kuid üldiselt on ikkagi küsimus, kas selle GAZ-i seisukord on selline, mis võimaldab sellel 35 aasta vanuseks saades, muutuda uunikumiks. Kas see on mõne aja pärast Kuusakoskis või on mõõduka nokitsemise tulemusena musta numbri registris? Või on hoopis väärtustatav kui Eesti töö Karksi-Nuiast või Tartust?
Üks hea näide on tuttav ZIL-tsistern Uunikute Talveralli radadelt. Vanust on vast vähe, aga arvestades taolise tehnika reaalset rariteetsust just taolise tsisternina, võib oletada, et 35 aasta vanuseks saades on tegu ühe vähese säilinud eksemplariga kogu maailmas. Samasugune ZIL, aga roostes kongiga, ei ületa mingisugust künnist ka ilmselt tulevikus. See oli lihtsalt näide...
Tõnu Piibur
5116265