11-03-2010, 02:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2010, 02:53 AM ja muutjaks oli koterman.)
Ta on meil ikka tipp-topp korras, muidu poleks juttu hakanud tegemagi. Musta numbrisse astumast takistab vaid hilisema versiooni kast, kuna sai otsustatud, et too kõrgendustega (heinaveoks sobiv)puitstruktuur, mis lõka-lõka-lõka teeb, on muusikalist kuulmist väljakannatamatult solvav. Aga ta ei ole 35 a vaid pigem 25 a vana (st mitte antud mudeli kui sellise tootmise algusest arvates, vaid ikka meie konkreetne Tori Tööhobu), miska saigi uuritud, et kui sellisega rünnak-kolonni lõpus kaasa popsutada - seda vaid loetud kilomeetrid, mitte kogu nädal - et ega see siniverelisematele masinatele varju ei heida. Rohkem pilte leidub meil muidugi ka, peame tiba foorumile sobiva formaadiga võitlema. Maiu Piimaauto oli muidugi täiesti tipp-topp idee...
k
k
(10-03-2010, 15:43 PM)Väravamehaanik Kirjutas: Esimese tsiklina on registreeritud Indian, millel on üks sadul aga kaks osalejat. Seega peab kaaslane mahtuma mingi teise liiklusvahendi peale.
Hetkel ei ole kollase kabiiniga GAZ-i pilt piisavalt suur, et midagi arvata. Kuid üldiselt on ikkagi küsimus, kas selle GAZ-i seisukord on selline, mis võimaldab sellel 35 aasta vanuseks saades, muutuda uunikumiks. Kas see on mõne aja pärast Kuusakoskis või on mõõduka nokitsemise tulemusena musta numbri registris?
Üks hea näide on tuttav ZIL-tsistern Uunikute Talveralli radadelt.