19-03-2010, 11:26 AM
Kusjuures minul tekkis sõltumata kõigest selle tartu otsa jooksul siuke õnnis vaimustus ja suunurgad olid kogu tee kuklal koos, mitte nagu kiirendusmasinameestel, neil aint kiirenduse ajal.
Umbes sama tunne oli siis kui esimese ðkolniku sünnipäevaks sain.
Rehvide kohta võib ütelda jh üldlevinud väljendiga, et täiesti sirged on, ümarusi võib vaid aimata ja ümbermõõdu arvutamisel pole pii ja ärriga midagi teha, valem on hoopis selline: 2A+B+C+D. Peaksid olema muidu veel kõik originaalsed diagonaalrehvid.
Pagasniku lukk oli kogu täiega eest ära korjatud ja luuk nipukaga kinni tõmmatud. Kuna luugi vahele jäi sel moel liiga suur paisupilu siis ma sealsamas adavere tanklas leiutasin luku jäänused külge tagasi ja sain luugi natuke rohkem kinni. Muidu tuleb luugi vahelt jubedalt vingu sisse. Peale süütevõtme rohkem võtmeid mulle ei antud, eks sellepärast ka see pagassi lukk oli ära lõhutud.
Ja mis ma eile õhtul vahetult enne selle teema alustamist avastasin, vormistamisel ei pannudki tähele- nimelt läksin ma ostam 1985 aasta autot, vormistamise käigus oli aastaarv muutunud 1988'ks. Mis iganes teise sõiduvahendi puhul oleks selline asi ainult suurt rõõmu suutnud valmistada...
Kindlasti ei hakka ma seda sotsialistliku lööktöö käigus kvaliteedimärgiga hinnatud masinat mingisuguse lääneliku rämpsuga rikkuma vaid saama peaks ta võimalikult heasse originaalkorda ja ainult omaaegseid tuuninguelemente. Kui kellelgi peaks ntx olema sellist levinud lujaa laatua kleepsu vmt stiilis tuuningut siis mina olen neist asjadest väga huvitatud.

Rehvide kohta võib ütelda jh üldlevinud väljendiga, et täiesti sirged on, ümarusi võib vaid aimata ja ümbermõõdu arvutamisel pole pii ja ärriga midagi teha, valem on hoopis selline: 2A+B+C+D. Peaksid olema muidu veel kõik originaalsed diagonaalrehvid.
Pagasniku lukk oli kogu täiega eest ära korjatud ja luuk nipukaga kinni tõmmatud. Kuna luugi vahele jäi sel moel liiga suur paisupilu siis ma sealsamas adavere tanklas leiutasin luku jäänused külge tagasi ja sain luugi natuke rohkem kinni. Muidu tuleb luugi vahelt jubedalt vingu sisse. Peale süütevõtme rohkem võtmeid mulle ei antud, eks sellepärast ka see pagassi lukk oli ära lõhutud.
Ja mis ma eile õhtul vahetult enne selle teema alustamist avastasin, vormistamisel ei pannudki tähele- nimelt läksin ma ostam 1985 aasta autot, vormistamise käigus oli aastaarv muutunud 1988'ks. Mis iganes teise sõiduvahendi puhul oleks selline asi ainult suurt rõõmu suutnud valmistada...
Kindlasti ei hakka ma seda sotsialistliku lööktöö käigus kvaliteedimärgiga hinnatud masinat mingisuguse lääneliku rämpsuga rikkuma vaid saama peaks ta võimalikult heasse originaalkorda ja ainult omaaegseid tuuninguelemente. Kui kellelgi peaks ntx olema sellist levinud lujaa laatua kleepsu vmt stiilis tuuningut siis mina olen neist asjadest väga huvitatud.