22-03-2010, 19:25 PM
Lisan eeltoodud NSU vabajooksujutule lihtsalt silmaringi laiendavaks teadmiseks juurde fakti, et 1920ndate lõpul oli NSU vabajooks veidi erinev 1930ndate lõpu omadest:
Hetkel tuvastatud erisused:
- ketiratta tagune seib polnud sile, vaid profiil-rihveldustega;
- pidurisaba kinnituskoht asus keskel, mitte veidi ühele poole nihutatult nagu 1930ndatel;
- vasaku koonuse õlilukustusseibide paar oli veidi erineva profiiliga - rummu sisse pressit seib U-profiiliga nagu Torpedodelt tavaline.
Muid erisusi põgusal takseerimisel ei leidnud, ka kiri "NSU 27" on võllil täiesti olemas ja samas kohas kus 1939. aastalgi.
Hetkel tuvastatud erisused:
- ketiratta tagune seib polnud sile, vaid profiil-rihveldustega;
- pidurisaba kinnituskoht asus keskel, mitte veidi ühele poole nihutatult nagu 1930ndatel;
- vasaku koonuse õlilukustusseibide paar oli veidi erineva profiiliga - rummu sisse pressit seib U-profiiliga nagu Torpedodelt tavaline.
Muid erisusi põgusal takseerimisel ei leidnud, ka kiri "NSU 27" on võllil täiesti olemas ja samas kohas kus 1939. aastalgi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
