30-03-2010, 22:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2010, 01:33 AM ja muutjaks oli valdo.)
Vastuseid pole tulnud. Paistab, et keegi kaasfoorumlastest pole ühtki Saare originaali koos algse porilauakujuga näinud.
Seega restaureerin selle kodumaises tööstuses valminud jalgratta esialgu ilma porilauakujuta. Nagunii ei saa ma algseid porilaudu kasutada, sest need on laiguti üsna sõelapõhjadeks roostetanud. Seega jääb esialgu ära ka uutele (doonor)porilaudadele augu tegemine.
Seega restaureerin selle kodumaises tööstuses valminud jalgratta esialgu ilma porilauakujuta. Nagunii ei saa ma algseid porilaudu kasutada, sest need on laiguti üsna sõelapõhjadeks roostetanud. Seega jääb esialgu ära ka uutele (doonor)porilaudadele augu tegemine.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18