30-03-2010, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2011, 00:22 AM ja muutjaks oli meli666.)
Pinge muutmine käib sellel türistoridega.
Juhtploki leidmisega, mis käib sinna vasakule on juba keerulisem. Muidugi need juhtploki skeemiplaadid saaks ka lasta kellegil järgi teha, aga kuna plaadid on kahepoolsete radadega ja neid kolm tükki, siis läheks see kulukaks. Ilmselt kui üldse nende tegemise peale mõelda, oleks kavalam teha mingi tänapäevasem juhtimisskeem, kuna osasid originaalis olevaid loogikalülitusega mikroskeeme nii väga vabalt enam ei leia.
Kõige lihtsam oleks vast otsida kuskilt selle paremal asuva pistmikussse mineva juhtpuldi skeem. Too peaks olema suht lihtsa ehitusega. Selle kaudu saad hakata siis pinget reguleerima. Siis vaatad kuskilt traadi etteveomootori ja gaasiklapi. Etteveomootori ja gaasiklapi juhtimise skeeme saad näiteks Tevalo foorumist. Nende tegemist on seal arutatud küll. Ainult jah, see etteveomootor peaks olema ikka suht võimas. Kojamehe mootor vaevalt, et 1,6 traati vedada jõuab. Muidugi oleneb kah, mis traati sa kasutama hakkad.
Juhtploki leidmisega, mis käib sinna vasakule on juba keerulisem. Muidugi need juhtploki skeemiplaadid saaks ka lasta kellegil järgi teha, aga kuna plaadid on kahepoolsete radadega ja neid kolm tükki, siis läheks see kulukaks. Ilmselt kui üldse nende tegemise peale mõelda, oleks kavalam teha mingi tänapäevasem juhtimisskeem, kuna osasid originaalis olevaid loogikalülitusega mikroskeeme nii väga vabalt enam ei leia.
Kõige lihtsam oleks vast otsida kuskilt selle paremal asuva pistmikussse mineva juhtpuldi skeem. Too peaks olema suht lihtsa ehitusega. Selle kaudu saad hakata siis pinget reguleerima. Siis vaatad kuskilt traadi etteveomootori ja gaasiklapi. Etteveomootori ja gaasiklapi juhtimise skeeme saad näiteks Tevalo foorumist. Nende tegemist on seal arutatud küll. Ainult jah, see etteveomootor peaks olema ikka suht võimas. Kojamehe mootor vaevalt, et 1,6 traati vedada jõuab. Muidugi oleneb kah, mis traati sa kasutama hakkad.