04-04-2010, 16:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2010, 16:18 PM ja muutjaks oli mrali.)
Eks välimus ole sel imemasinal ka selline kahe äärmuse liide - robustne mogiljovlaste veok ning suht euroopalik poolhaagis. Pealisehituse tarnis vene lehtede andmeil Tuapse masinatehasele (kes MoAZ-kraanasid tegi) terves ulatuses Tadano.
Vene saitide andmeil oli ka juhi töökeskkonnalt tegu 1980te lõpu kohta suht edumeelse asjaga - kraanakabiinis oli juba ka kompuuter olemas Vt ka http://techstory.ru/krans/pnevmo/mktt63.htm
Eestis säilinud MoAZ-e siis: nimetet kraana, Maanteemuuseumi skreeper ning paar-kolm sõrestiknoolega kraanat MKT-40 (ühte olen ise näinud Narva karjääris ja paar teadaolevalt ka firmal nimega Kohimo).
Edit: Kui siin juba Vene kraanaehituse haruldasematele näidetele jutt läks, siis veel üks kuulutus: http://www.rasketehnika.ee/used/636832 Tegu siis Poola (Bumar-Labedy) ðassii ja Odessa kraanatehase ühisloominguga.
Vene saitide andmeil oli ka juhi töökeskkonnalt tegu 1980te lõpu kohta suht edumeelse asjaga - kraanakabiinis oli juba ka kompuuter olemas Vt ka http://techstory.ru/krans/pnevmo/mktt63.htm
Eestis säilinud MoAZ-e siis: nimetet kraana, Maanteemuuseumi skreeper ning paar-kolm sõrestiknoolega kraanat MKT-40 (ühte olen ise näinud Narva karjääris ja paar teadaolevalt ka firmal nimega Kohimo).
Edit: Kui siin juba Vene kraanaehituse haruldasematele näidetele jutt läks, siis veel üks kuulutus: http://www.rasketehnika.ee/used/636832 Tegu siis Poola (Bumar-Labedy) ðassii ja Odessa kraanatehase ühisloominguga.