09-04-2010, 12:08 PM
Ise kasutan Motuli toodangut.
Mootor : Motul Classic 20W-50 (müügil 2-liitristes plekkpurkides, toodetud spetsiaalselt vanatehnikale valmimisaastaga 1950+, lisaks saadaval ka sõjaeelsetele õlifiltrita masinatele mõeldud SAE50 variandis). Sobivad ka muude valmistajate mineraalsed 20W50 õlid.
Tagasillas võib kasutada nii vene õlisid kui ka suure viskoossusega eritingimustele mõeldud lääne õlisid (näiteks võistlusautode ülekannetesse mõeldud GL-4/GL-5 vastav Motul Gear Competition 75W140LS). Samas oleks ilmselt kõige mõistlikum ja taskukohasem kombineerida vene õli ja kaasaegseid lisandeid (näiteks MIFOL). Sama lugu ka käigukastiga.
Mootor : Motul Classic 20W-50 (müügil 2-liitristes plekkpurkides, toodetud spetsiaalselt vanatehnikale valmimisaastaga 1950+, lisaks saadaval ka sõjaeelsetele õlifiltrita masinatele mõeldud SAE50 variandis). Sobivad ka muude valmistajate mineraalsed 20W50 õlid.
Tagasillas võib kasutada nii vene õlisid kui ka suure viskoossusega eritingimustele mõeldud lääne õlisid (näiteks võistlusautode ülekannetesse mõeldud GL-4/GL-5 vastav Motul Gear Competition 75W140LS). Samas oleks ilmselt kõige mõistlikum ja taskukohasem kombineerida vene õli ja kaasaegseid lisandeid (näiteks MIFOL). Sama lugu ka käigukastiga.