11-04-2010, 08:59 AM
Hetkel ei leia 4x4.ee foorumist sama teemat, aga mehhaaniliste vintside omanikele on see tavaline probleem.
Meie LC-l (täismass 3tn) on see originaal 4mm splint, arenenud katse-eksituse meetodil 5mm kruvikeerajavarrest (tegelikult väga vintske asi), kuni 6mm musta kõvasulampoldini. Viimane on kestma jäänud, aga igal vintsimisel on silmad kõrvad lahti. 4x4.ee-s on kõvemad tegijad jõudnud oluliselt suuremate-kõvemate splintideni. Väidetavalt pidi korpus siiski lendama kui vintsi sisse unustad. Kardan, et meil lendaks esimesena kardaan, sest splindi ava on istu otsast nüüd vaid mõne mm kaugusel.
Meie LC-l (täismass 3tn) on see originaal 4mm splint, arenenud katse-eksituse meetodil 5mm kruvikeerajavarrest (tegelikult väga vintske asi), kuni 6mm musta kõvasulampoldini. Viimane on kestma jäänud, aga igal vintsimisel on silmad kõrvad lahti. 4x4.ee-s on kõvemad tegijad jõudnud oluliselt suuremate-kõvemate splintideni. Väidetavalt pidi korpus siiski lendama kui vintsi sisse unustad. Kardan, et meil lendaks esimesena kardaan, sest splindi ava on istu otsast nüüd vaid mõne mm kaugusel.