12-04-2010, 22:15 PM
Minu vanal rondil, mille mootor on koostatud käepärastest osadest oma 15 aastat tagasi, on õlisurve käivitades raudselt 4, kerge ja keskmise koormusega alla 3-e ei vaju, ainult kuuma ilmaga ja valu andes langeb 2-le.
Sul on ikkagi kusagil nii öelda lahedam voolamine, see tähendab mujale on õlil kergem liikuda. Või on probleem õlis, muutub liialt vedelaks.
Kas nimetatud kohas on mõtet kaevata, ei julge kinnitada, see eeldab suurt tööd: mootoril esimene ots lahti, nukkvõll välja, nookurid maha ja tõukurid välja ja veel pusimist.
Kasulikum oleks kogu mootor algosadeks võtta ja lasta teadjamal mehel ülevaadata ning kokku laduda.
See on ainult minu tagasihoidlik arvamus.
Kuidas tsentrifuugi düüsid on? On ikka olemas? Või on keegi kogemata suuremaks puurinud?
Sul on ikkagi kusagil nii öelda lahedam voolamine, see tähendab mujale on õlil kergem liikuda. Või on probleem õlis, muutub liialt vedelaks.
Kas nimetatud kohas on mõtet kaevata, ei julge kinnitada, see eeldab suurt tööd: mootoril esimene ots lahti, nukkvõll välja, nookurid maha ja tõukurid välja ja veel pusimist.
Kasulikum oleks kogu mootor algosadeks võtta ja lasta teadjamal mehel ülevaadata ning kokku laduda.
See on ainult minu tagasihoidlik arvamus.
Kuidas tsentrifuugi düüsid on? On ikka olemas? Või on keegi kogemata suuremaks puurinud?
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!