02-12-2003, 10:38 AM
Tegelt see aparaat oli tõesti punakaspruuni värvi ja ilma portedeta.Avanes ainult tagaluuk.
Hetkel asi minu käes.Ostsin ta endale sünnipäevakingiks ...... 8 aastat tagasi ja üsna õnnetus seisus.Kuna ta oli juba kolmandate isikute käes siis läks lahti dokude jaht..... põnev aeg oli.Leidsin üles ka omaniku(vana aadress Mustamäe tee
aga seal ei teatud asjast mõhkugi. Lõpuks oli ta kuskil Haapsalu kandis).Masin minu nimel ja EW dokudega.
Hetkel ootab mootori doonorit.Sellest mis algselt ehitatud oli on järgi vaid põhikontseptsioon ja kerenumber. [/quote]Huvitav, kuidas see masin nii kiiresti lagunes, 80-date lõpus ju alles kapitaalselt remonditud. Kas tehnilises passis on lihtsalt M 20 või on ka viide pikap-i kohta. Huvitav, kuidas vend seda ümberehitust vormistas, tegi nähtavasti ka mingid skeemid-fotod, need peaks ehk RAI arhiivis alles olema? Pane siis ka mõni foto ülesse!
Hetkel asi minu käes.Ostsin ta endale sünnipäevakingiks ...... 8 aastat tagasi ja üsna õnnetus seisus.Kuna ta oli juba kolmandate isikute käes siis läks lahti dokude jaht..... põnev aeg oli.Leidsin üles ka omaniku(vana aadress Mustamäe tee
aga seal ei teatud asjast mõhkugi. Lõpuks oli ta kuskil Haapsalu kandis).Masin minu nimel ja EW dokudega.
Hetkel ootab mootori doonorit.Sellest mis algselt ehitatud oli on järgi vaid põhikontseptsioon ja kerenumber. [/quote]Huvitav, kuidas see masin nii kiiresti lagunes, 80-date lõpus ju alles kapitaalselt remonditud. Kas tehnilises passis on lihtsalt M 20 või on ka viide pikap-i kohta. Huvitav, kuidas vend seda ümberehitust vormistas, tegi nähtavasti ka mingid skeemid-fotod, need peaks ehk RAI arhiivis alles olema? Pane siis ka mõni foto ülesse!
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
