21-04-2010, 11:50 AM
Tegemist on 1935a Chevrolet pika kerega, 7-e kohaline. Kolmas rida klappistmeid. Täisraami peal. Raam ja kereosa on ka kõik, mis temast säilinud oli. Ninaosa ja tiivad on tõesti ise aretatud a-tel 1989-90. Tol ajal polnud ka õiget pilti kusagilt leida. Sain ühe Kuusalu mehe juures näha üht lühema kerega Chevrolet, umbes samast ajast. Selle järgi siis tuletasin...
Mootor sai gaz-12, kuna Volga oma ei lubanud tolleaegne Autoinspektsioon paigaldada! Sillad gaz-21 ja käigukast gaz-24. Istmed-sisustus ka täielik omalooming, sest polnud ju midagi saada, ka romulaid polnud, kust oleks mõne istme saanud...
Kuna ta tegelikult mingit marki polegi, siis hakati teda lihtslt "Stirlitz'iks" kutsuma. :-) Seda siis tuttavate poolt.
Vaatamata kõigele sai temaga ikka hulga pulmasõite ära tehtud ja paljudele rõõmu pakutud!
Ja see masin andiski mulle hüüdnime, mida praegu kasutanimena tarvitan!
Loodetavasti ilmub ta siiski kusagil ja millalgi välja, või ehk satub mõni foorumlane teda kusagil aia ääres nägema...
Küsimus ka kodanik "VOLVO'le" - miks siis masin seisma jäi ja kas ka "volvofoorumis" kohtuda võime? Kas need veneaegsed dokumendi on siis ikka veel minu nimel? Praegu ta igatahes arvel ei ole.
Mootor sai gaz-12, kuna Volga oma ei lubanud tolleaegne Autoinspektsioon paigaldada! Sillad gaz-21 ja käigukast gaz-24. Istmed-sisustus ka täielik omalooming, sest polnud ju midagi saada, ka romulaid polnud, kust oleks mõne istme saanud...
Kuna ta tegelikult mingit marki polegi, siis hakati teda lihtslt "Stirlitz'iks" kutsuma. :-) Seda siis tuttavate poolt.
Vaatamata kõigele sai temaga ikka hulga pulmasõite ära tehtud ja paljudele rõõmu pakutud!
Ja see masin andiski mulle hüüdnime, mida praegu kasutanimena tarvitan!
Loodetavasti ilmub ta siiski kusagil ja millalgi välja, või ehk satub mõni foorumlane teda kusagil aia ääres nägema...
Küsimus ka kodanik "VOLVO'le" - miks siis masin seisma jäi ja kas ka "volvofoorumis" kohtuda võime? Kas need veneaegsed dokumendi on siis ikka veel minu nimel? Praegu ta igatahes arvel ei ole.