25-04-2010, 13:14 PM
(25-04-2010, 10:27 AM)janek555 Kirjutas:(25-04-2010, 08:26 AM)Veteran Kirjutas: Ja kõike sellepärast, et on üksteisest mööda räägitud ja pole iva leitud.
Ma olen ehk noor ja rumal, aga ikkagi ei saa asijale pihta. Kui juba enne ülevaatust pidurid lahti võtta ja remont teha, siis miks peaks peale ülevaatust neid uuesti lahti kiskuma? Järgmine aasta enne ülevaatust saab ju jälle kulunud detailid uute vastu vahetada. Minul ei ole kordagi olnud probleeme pidurite pidamisega, kui ikka eelnevalt kõik üle on kontrollitud on pidurid ka pidanud.
Lähi ajal lähen moskvitsiga ülevaatusele, siis süvenen asjasse rohkem , aga tänaste kogemuste põhjal ma seda teemat ikkagi ei mõista!
Mis teha. Ega muidu rahvakeeli ei öelda,et ega ennem ei tea kui ise pole läbi elanud.Sul sõber on vedanud,et oled läbi saanud.
Viimane kord(mõni nädal tagasi) vaatasin trumlisse.Klotside vahe mingit halli löga täis. Pesin veega üle ja kaapisin puhtaks.Trummel jälle sooniline.Kui ma need jälle üle trein ja uued klotsid panen,ega siis homme üv.läbi ei saaks. Sellepärast saigi lisakomplekt tehtud.Asi tahab ju sissetöötamist. Mis puutub pidamisse siis peavad nad niikuinii.S võid ju kuskil kruusa-teel proovida.On jah pidurdusjälg ühepikkune,kuid stendi jaoks ei kõlba.Kas see stendki nii täpne on. Kes seda teab. Keegi võiks siin foorumis asjast rääkida.Kes stendi kontrollib?