26-04-2010, 14:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2010, 14:11 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Taruvarga jutt mosse tagapidurite kohta on hea ja tummine. Lisaks juurde veel kaks levinumat häda - õli immitsemine pidurisilindrist ja pooltelje simmerlingist. Leke ei pruugi suur olla ja ilma lahti võtmata ei oska arvatagi et klotsid tsipa õlised on.
Ise tegin mosse enda kätte saades nii:
Pidurimansette vahetama ei hakanud. Vanadel silindritel võib sein töökäigu ulatuses ära nühitud olla ja uus mansett väga kaua ei pea. Panin uued komplektsed silindrid ja klotsid. Vahetasin pooltelje simmerlingid ja panin korraga juba ka uued komplektsed poolteljed. Miks? Aga sellepärast, et kui naised on sõites kässari peale unustanud ja pidurid kuumaks lasknud(nagu minul eksemplaril oli juhtunud), pidi targemate inimeste väitel olema järgmine jama: Simmer läheb kuumaga kõvaks ja nühib pikapeale puksile soone sisse. Muidu on seal peaaegu peegelpind. Kui nüüd ainult simmer ära vahetada, siis hakkab ka uus varsti immitsema ja jäädki neid vahetama ja pead murdma, mis viga on. Eks laagritel oli ka juba teine noorus ja oleks varsti pidanud niikuinii ära vahetama. Ka väikese loksuga laager aitab õli immitsemisele ja simmeri enneaegsele surmale kaasa. Kogu see krempel ei läinud väga kalliks, aga peale seda on ülevaatusel sellised pidurid et kipub stendist välja viskama! Klotsid on alati kuivad ja võtavad korralikult. Mossel ei tasu juppe ühekaupa vahetada, nad on nii odavad et see "kokkuhoid" ei tasu mitmekordset töövaeva ära. Paned kogu kupatuse uue ja sõidad mitu aastat rahulikult.
Enne oli auto äia putitada. See ka muudkui ökonoomitas oma arust ja käis muudkui kordusülevaatustel, klotsid õlised.
Ise tegin mosse enda kätte saades nii:
Pidurimansette vahetama ei hakanud. Vanadel silindritel võib sein töökäigu ulatuses ära nühitud olla ja uus mansett väga kaua ei pea. Panin uued komplektsed silindrid ja klotsid. Vahetasin pooltelje simmerlingid ja panin korraga juba ka uued komplektsed poolteljed. Miks? Aga sellepärast, et kui naised on sõites kässari peale unustanud ja pidurid kuumaks lasknud(nagu minul eksemplaril oli juhtunud), pidi targemate inimeste väitel olema järgmine jama: Simmer läheb kuumaga kõvaks ja nühib pikapeale puksile soone sisse. Muidu on seal peaaegu peegelpind. Kui nüüd ainult simmer ära vahetada, siis hakkab ka uus varsti immitsema ja jäädki neid vahetama ja pead murdma, mis viga on. Eks laagritel oli ka juba teine noorus ja oleks varsti pidanud niikuinii ära vahetama. Ka väikese loksuga laager aitab õli immitsemisele ja simmeri enneaegsele surmale kaasa. Kogu see krempel ei läinud väga kalliks, aga peale seda on ülevaatusel sellised pidurid et kipub stendist välja viskama! Klotsid on alati kuivad ja võtavad korralikult. Mossel ei tasu juppe ühekaupa vahetada, nad on nii odavad et see "kokkuhoid" ei tasu mitmekordset töövaeva ära. Paned kogu kupatuse uue ja sõidad mitu aastat rahulikult.
Enne oli auto äia putitada. See ka muudkui ökonoomitas oma arust ja käis muudkui kordusülevaatustel, klotsid õlised.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.