26-04-2010, 15:37 PM
Ei hakanud uut teemat tegema – paistab, et seegi pole ennast veel ammendanud...
Siit juba käis korra ka selline küsimus läbi, et mis oli “Hendriksoni küüru” kohal enne ja kuidas seda ehitati. Sellele ei olnud vastatudki veel!
Elasin lapsena seal kandis ja mäletan, et (siis veel vana) “küür” oli justkui olemas, kuid sealt kõrvalt läks üle raudtee munakivisillutisega tee. Ja veel sõitis seda teed mööda ka mingi liinibuss. Numbreid ma siis veel ei tundnud...
Nüüdseks tean, et selle bussi mark oli “Ikarus 620”. Või koguni 60?
Ja seda mäletan ka, et tolle aja uued, sabaga bussid (Ikarus 66), sõitsid üle silla.
Et siis huvitab, kuidas see kant nägi välja enne küüru ehitamist, kuidas (milliste masinatega) ehitati ja miks liinibuss '60-te algul ikka veel küüru kõrvalt üle raudtee sõitis.
Kindlasti võib lapse mälus esineda mõningaid ebatäpsusi aga see ei muuda ikkagi huvi antud koha vastu. Nostalgia?
Siit juba käis korra ka selline küsimus läbi, et mis oli “Hendriksoni küüru” kohal enne ja kuidas seda ehitati. Sellele ei olnud vastatudki veel!
Elasin lapsena seal kandis ja mäletan, et (siis veel vana) “küür” oli justkui olemas, kuid sealt kõrvalt läks üle raudtee munakivisillutisega tee. Ja veel sõitis seda teed mööda ka mingi liinibuss. Numbreid ma siis veel ei tundnud...
Nüüdseks tean, et selle bussi mark oli “Ikarus 620”. Või koguni 60?
Ja seda mäletan ka, et tolle aja uued, sabaga bussid (Ikarus 66), sõitsid üle silla.
Et siis huvitab, kuidas see kant nägi välja enne küüru ehitamist, kuidas (milliste masinatega) ehitati ja miks liinibuss '60-te algul ikka veel küüru kõrvalt üle raudtee sõitis.
Kindlasti võib lapse mälus esineda mõningaid ebatäpsusi aga see ei muuda ikkagi huvi antud koha vastu. Nostalgia?