28-04-2010, 20:14 PM
Mina siiski jagajat peasüüdlaseks ei peaks.Kui ka jagaja süül tõuseb rõhk üle normi, siis sureb kas mootor välja või lööb pumbal korpuse lõhki või vooliku puru.
Teoreetiliselt saab viga olla ka nii lihtsas asjas nagu paagi tuulutuses.
Nimelt kui tõsta rippsüsteemi, siis kahepoolsel silindril muutub maht ainult kolvivarre jagu(umbes pool liitrit).Kui aga tõsta käru(eeldatavalt ühepoolne teleskoopsilinder)siis kõigepealt tekib hüdropaaki korralik vaakum ja seepärast ei tõsta hästi.Kui aga kuidagi õnnestub käru silinder lõpuni välja ajada ja kuskilt väiksest avast tuleb õhk õlipaaki, siis alla lastes tuleb suur hulk õli paaki tagasi ja tekib päris korralik surve pumba imipoolele ja keerab tihendi pahupidi.
Kui on vale teooria, siis parandage.
Teoreetiliselt saab viga olla ka nii lihtsas asjas nagu paagi tuulutuses.
Nimelt kui tõsta rippsüsteemi, siis kahepoolsel silindril muutub maht ainult kolvivarre jagu(umbes pool liitrit).Kui aga tõsta käru(eeldatavalt ühepoolne teleskoopsilinder)siis kõigepealt tekib hüdropaaki korralik vaakum ja seepärast ei tõsta hästi.Kui aga kuidagi õnnestub käru silinder lõpuni välja ajada ja kuskilt väiksest avast tuleb õhk õlipaaki, siis alla lastes tuleb suur hulk õli paaki tagasi ja tekib päris korralik surve pumba imipoolele ja keerab tihendi pahupidi.
Kui on vale teooria, siis parandage.