29-04-2010, 14:36 PM
Esmaspäeval käisin siis ekspertiisis.
Hommikul 8 aeg käisime Jõhvis renditreileril järel. Ühtki dokumenti kaasa ei saanudki. Ega hakanud sellepärst siis sõitu katki jätma. Ülevaatus ja kindlustus pidavat korras olema. Et ARKiga oli aeg alles 15.00 kokku lepitud, siis sai veel mõnes poes jokutatud. Koju jõudes oli kell juba pool 10. Aega oli täpselt nii palju, et bagi treilerile ajada, kinni tõmmata, süüa ja siis minema hakata. Oli ju veel ka Kundast vaja läbi käia.
Kui olin bagi treileri juurde ajanud, selgus et ei mahugi peale, 10 cm laiem. Kiiruga mõtlesin kõik kodus olevad veljed üle, et mis oleks vähemalt 15" ja 4 x 108 auguvahega. Ainus variant oli kasutada Taunuse all olevaid velgesid. Aga Taunus oli vanaema juures heinaküünis oma aega ootamas. Põrutasin siis kähku sinna. Paari aasta jooksul on teine päris korraliku kolihunniku alla jäänud. Lisaks nii seinaääres ja teiselpool veel heinad ka. Kuidagimoodi õnnestus pimedas ja kitsas küünis tagaosa üles tõsta ja rattad kätte saada. Selleks ajaks oli kell juba 11.
Kodus kruvisin need alla, aga ei sobinud hästi - kiilusid vastu vedrusid kinni. Sättisin mingid seibid vahele, rattad nühkisid ikka vastu, aga käisid vähemalt ringi. Ette said Audi talvepapud. Aga et ma vahepeal vedrustust olin muutnud, siis ei saanud nendega enam keerata.
Uute ratastega mahtus bagi juba lahedalt treilerile, igaks juhuks võtsin bagi enda rattad ka kaasa, äkki vaja ARKis piduristendile minna.
Kell 12 saime siis lõpuks liikuma. 2,3d Opel ei tahtnud kuidagi üle 80-ne minna, aga muidu läks kõik libedalt, ükski rihm lahti ei tulnud, bagi ära ei kadunud ja ka politsei ei tahtnud meie dokumente kontrollida.
Kohale jõudsime kell 15.15. Bagit ei pidanudki treilerilt maha ajama, vaadati niisama üle, kontrolliti tulesid, vilesid ja pandi mõõdud kirja. Ka vin kood löödi raamile. Algab EST... ja ...002 lõpus. Nüüd ootan otsust ja registreerimisnumbrit.
Panen ühe autorongi pildi ka:
Nädalavahetusel vahetasin käsipiduri silindri ära. Kunagi paigaldades keerasin ühel omatehtud stutsil keerme maha ja nüüd lekis sealt natuke ning imes õhku sisse. Ka pidurihoovastiku tuli vähe tugevamaks teha, tahtis teine sõlme minna. Nüüd on pidurid väga head. Kohe esimesel vajutusel blokeeruvad päris kergelt.
Ka bensiinibaagi tuulutuse tegin ringi. Vedasin pikema vooliku, mis ei lähe enam nii summuti lähedalt mööda.
Paigaldasin ka puuduoleva jupi spidomeetri trossist. Proovisõidul paistis, et võib isegi õieti näidata. Hiljem kontrollin selle veel üle.
Nüüd jäänud veel mõned väikesed nokitsused teha:
Tulesein;
Karterikaitse;
Katted külgedele;
Põhi siit-sealt;
Paremad esivedrud leida, värvida ja paigaldada;
Tagumist vedrustust reguleerida;
Roosa esiots õiget värvi värvida;
Turvavööd ja uued istmed.
Hommikul 8 aeg käisime Jõhvis renditreileril järel. Ühtki dokumenti kaasa ei saanudki. Ega hakanud sellepärst siis sõitu katki jätma. Ülevaatus ja kindlustus pidavat korras olema. Et ARKiga oli aeg alles 15.00 kokku lepitud, siis sai veel mõnes poes jokutatud. Koju jõudes oli kell juba pool 10. Aega oli täpselt nii palju, et bagi treilerile ajada, kinni tõmmata, süüa ja siis minema hakata. Oli ju veel ka Kundast vaja läbi käia.
Kui olin bagi treileri juurde ajanud, selgus et ei mahugi peale, 10 cm laiem. Kiiruga mõtlesin kõik kodus olevad veljed üle, et mis oleks vähemalt 15" ja 4 x 108 auguvahega. Ainus variant oli kasutada Taunuse all olevaid velgesid. Aga Taunus oli vanaema juures heinaküünis oma aega ootamas. Põrutasin siis kähku sinna. Paari aasta jooksul on teine päris korraliku kolihunniku alla jäänud. Lisaks nii seinaääres ja teiselpool veel heinad ka. Kuidagimoodi õnnestus pimedas ja kitsas küünis tagaosa üles tõsta ja rattad kätte saada. Selleks ajaks oli kell juba 11.
Kodus kruvisin need alla, aga ei sobinud hästi - kiilusid vastu vedrusid kinni. Sättisin mingid seibid vahele, rattad nühkisid ikka vastu, aga käisid vähemalt ringi. Ette said Audi talvepapud. Aga et ma vahepeal vedrustust olin muutnud, siis ei saanud nendega enam keerata.
Uute ratastega mahtus bagi juba lahedalt treilerile, igaks juhuks võtsin bagi enda rattad ka kaasa, äkki vaja ARKis piduristendile minna.
Kell 12 saime siis lõpuks liikuma. 2,3d Opel ei tahtnud kuidagi üle 80-ne minna, aga muidu läks kõik libedalt, ükski rihm lahti ei tulnud, bagi ära ei kadunud ja ka politsei ei tahtnud meie dokumente kontrollida.
Kohale jõudsime kell 15.15. Bagit ei pidanudki treilerilt maha ajama, vaadati niisama üle, kontrolliti tulesid, vilesid ja pandi mõõdud kirja. Ka vin kood löödi raamile. Algab EST... ja ...002 lõpus. Nüüd ootan otsust ja registreerimisnumbrit.
Panen ühe autorongi pildi ka:
Nädalavahetusel vahetasin käsipiduri silindri ära. Kunagi paigaldades keerasin ühel omatehtud stutsil keerme maha ja nüüd lekis sealt natuke ning imes õhku sisse. Ka pidurihoovastiku tuli vähe tugevamaks teha, tahtis teine sõlme minna. Nüüd on pidurid väga head. Kohe esimesel vajutusel blokeeruvad päris kergelt.
Ka bensiinibaagi tuulutuse tegin ringi. Vedasin pikema vooliku, mis ei lähe enam nii summuti lähedalt mööda.
Paigaldasin ka puuduoleva jupi spidomeetri trossist. Proovisõidul paistis, et võib isegi õieti näidata. Hiljem kontrollin selle veel üle.
Nüüd jäänud veel mõned väikesed nokitsused teha:
Tulesein;
Karterikaitse;
Katted külgedele;
Põhi siit-sealt;
Paremad esivedrud leida, värvida ja paigaldada;
Tagumist vedrustust reguleerida;
Roosa esiots õiget värvi värvida;
Turvavööd ja uued istmed.