09-05-2010, 23:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2010, 11:20 AM ja muutjaks oli weldman.)
Kõigepealt peaks veenduma, et pump üldse ringi käib (pumba lülitusmuhv on õiges asendis), selleks kruvid sisseimemise poole pealt stutsi küljest. Nüüd pumba avast sisse vaadates ja korraks starterit andes, peab näha olema, et hammasrattad liiguvad. Hambumises olevate h-rataste hambad justkui tuleksid vaataja suunas. Õli kantakse h-rataste hammaste vahedes ringjoont mööda teisele poole kus ta survetorusse suunatakse.
Filtrikettad puhtaks, täita paak õliga, passi järgi 5,5 l ja aja masinal tagumine ots kallaku peale üles. Õli tasapind peab olema pumba imemisavast kõrgemal sest siis saab olla kindel, et õli ka pumpa jõuab. Kui õli pumbani on jõudnud, kruvid stutsi pumba külge tagasi. Masin käima, kui pump ikka on õigetpidi pööretega, peaks hüdropaagi täiteavast sisse vaadates nägema kuidas õli kergelt vahutades ringleb.
Hiljem võid silindrite juures kah õhutada.
Filtrikettad puhtaks, täita paak õliga, passi järgi 5,5 l ja aja masinal tagumine ots kallaku peale üles. Õli tasapind peab olema pumba imemisavast kõrgemal sest siis saab olla kindel, et õli ka pumpa jõuab. Kui õli pumbani on jõudnud, kruvid stutsi pumba külge tagasi. Masin käima, kui pump ikka on õigetpidi pööretega, peaks hüdropaagi täiteavast sisse vaadates nägema kuidas õli kergelt vahutades ringleb.
Hiljem võid silindrite juures kah õhutada.