09-05-2010, 23:50 PM
Mootoriga ei juhtu miskit.
Nüüd keera mootorit ja käigukast ühendavad poldid uuesti lödvaks, siis keera turbiini hooratta küljes hoidvad poldid lahti ja keera turbiini edasi-tagasi, äkki potsatab veel nöksu sissepoole käigukasti. Kui nii juhtub, siis keera köigepealt kinni mootorit ja käigukasti ühendavad poldid, kui need kinni siis peab turbiin veel vabalt liikuma/ringi käima. Siis kinnita turbiin ja saad teada kas suutsid ölipumba käigukastis peeti keerata vöi mitte.....sul on 50/50 ðansid praegu.
Saab ka nii panna nagu dad kirjutas, et enne turbiin mootori külge ja siis kast otsa, aga vöimalused käigukasti völlide kaelas olevat simmerit vigastada on siis palju suuremad ja seda üldiselt ei soovitata proovida kunagi.
Nüüd keera mootorit ja käigukast ühendavad poldid uuesti lödvaks, siis keera turbiini hooratta küljes hoidvad poldid lahti ja keera turbiini edasi-tagasi, äkki potsatab veel nöksu sissepoole käigukasti. Kui nii juhtub, siis keera köigepealt kinni mootorit ja käigukasti ühendavad poldid, kui need kinni siis peab turbiin veel vabalt liikuma/ringi käima. Siis kinnita turbiin ja saad teada kas suutsid ölipumba käigukastis peeti keerata vöi mitte.....sul on 50/50 ðansid praegu.
Saab ka nii panna nagu dad kirjutas, et enne turbiin mootori külge ja siis kast otsa, aga vöimalused käigukasti völlide kaelas olevat simmerit vigastada on siis palju suuremad ja seda üldiselt ei soovitata proovida kunagi.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
