10-05-2010, 12:13 PM
Kui kast on neljakäiguline mehhaaniline, siis sellel lõpeb sihuke jõuvõte enamasti õlipumba purunemisega. Samas ei tohiks õlipumba ajamiratta purustamine veel mootorit kinni puua...
MB sidurikojas on turbiini kinnituspoltide keeramiseks luuk. Turbiinilukku sellel olla ei tohiks.
Aga võis ka õnneks minna ja õlipump on lihtsalt kinni ning tihendidki veel terved. Tõsi, ma ise pole sellisest õnnestumisest kuulnud, aga mõni tuttav olevat kuulnud sellisest juhtumist oma tuttavalt...
MB sidurikojas on turbiini kinnituspoltide keeramiseks luuk. Turbiinilukku sellel olla ei tohiks.
Aga võis ka õnneks minna ja õlipump on lihtsalt kinni ning tihendidki veel terved. Tõsi, ma ise pole sellisest õnnestumisest kuulnud, aga mõni tuttav olevat kuulnud sellisest juhtumist oma tuttavalt...