restaureeritud meesterahva jalgratas Rudoni, 1929.a.
#13

(12-05-2010, 09:56 AM)dad Kirjutas:  
(12-05-2010, 09:44 AM)kass Kirjutas:  Jorisen ikka nagu paha põrsas edasi...Kui raamid tehti siiski Eestis. siis kuidas selgitada sadulamuhvil olevaid raaminumbreid alatas 300000 kuni 1000000 10 aasta jooksul ? Kas sadulamuhvid osteti juba nummerdatult välismaalt sisse või kuidas ? Või valmistati Niibole 10 aastaga (või ka teistele) eesti pisitookojas 700000 raami ???

Omast ajast jorised Wink
Mis annab sulle alust arvata, et raami numbrid jooksid järjest?
Näitena võin tuua mersud, millel on raaminumbrid 30.-date lõpus suht segamini eri mudelite ja eri aastakäikude vahel.

Mina, kui ma oleks Rudoni rattaid teinud, oleks vähemalt üritanud välja paista suuremana, kui ma seda tegelikult olen ehk siis mänginud numbritega, et "firma" paistaks suurema "tegijana" maailmas.


Dad.

Olemasolevate leidude põhjal on näha, et 28/29 on raami nr 3xxxxx, 39 kandis üle 1xxxxxx. ja olen üsna kindel, et numbrid on jooksnud jarjest, st mitte kiirtega raamide nr, vaid üldse selle tootja numbrid.
Raami nr suurena näitamise fakt enda upitamiseks on tore mõte, aga juba algne 3xxxxx oli ikka väga suur nr , nii Eesti kui ka muu ilma mõõdus.

Mersudest kahjuks tean sama vähe kui Sina vanadest jalgratastest. Toungue
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne