17-05-2010, 22:05 PM
Kui kombineerida uus korralikult töötav klapp ja praegune poolpõdur, ongi saavutatav peaaegu soovitav tulemus - 1)kinni, 2)pool-lahti, 3)lahti. 
Seda, et elektriline klapp võib vajada kavalamat juhtimist kui sujuv juhtpinge, on tegelikult arvata. Miinimumprogramm olekski korralikult toimiv sisse/välja lülitamine.
Puhttehniliselt on muidugi huvitav, kuidas vaakumklappide korral üldse saavutatakse poolkinni/poollahti olekud.
Need klapid ja kraanid, mis autol küljes olid, on kõik ON/OFF põhimõttel.
Mingi vaakumkommutaator on kah olemas, aga ka selle puhul ei saa aru, kas seal võiks toimuda vaakumi tugevuse juhtimine, et klapid jääks poolde vinna.

Seda, et elektriline klapp võib vajada kavalamat juhtimist kui sujuv juhtpinge, on tegelikult arvata. Miinimumprogramm olekski korralikult toimiv sisse/välja lülitamine.
Puhttehniliselt on muidugi huvitav, kuidas vaakumklappide korral üldse saavutatakse poolkinni/poollahti olekud.
Need klapid ja kraanid, mis autol küljes olid, on kõik ON/OFF põhimõttel.
Mingi vaakumkommutaator on kah olemas, aga ka selle puhul ei saa aru, kas seal võiks toimuda vaakumi tugevuse juhtimine, et klapid jääks poolde vinna.