19-05-2010, 00:48 AM
(16-05-2010, 04:13 AM)Timm Kirjutas: Kogu info nigu klapib... Sisikonna poolest võib tõesti tegu 53F'ga olla.
Puudub kell armatuurist, valed rattad all. Vale esikannel, värv. Imelik on aga see, et GAZ-53F'l kasutati ju forsseeritud 51 mootorit, mille otsa käis vastav käigukast. Selle käigukang oli varustet aga väikese nupukesega tagurpidikäigu lülitamiseks. On küll vanema põlvkonna masin, aga nupukest pole?
Tähele tasub panna, et selle veoka kellad on vanatüübilised.
Käigukasti, millel tagumise käigu lülitamiseks kangil väike hoovake, kasutati ainult lühikese raamiga gazidel, gaz 51 (A), 52-04 ja selle mudeli teisendid 52-02,z 52-05, 52-06. Selle kasti tunnuseks on omapärane kiunuv hääl madalatel käikudel. Kõikidel pika raamiga gazidel, alates 53F, edasi 52-01, 52-03, 53, 53A, 53-12 ja teisendid on paigaldatud juba see traditsiooniline 53 käigukast nupukeseta kangil.
Erinevalt 52-03-st on 53F-l ikkagi kolme auguga veljed.
Veokast on madala portega, seega sellepoolest nagu sobib.
Ka on kabiin iseenesest vanematüübiline, katus sile. Kabiini avatud uksest on näha ka vanatüübiline soojendusseade. Seoses sellega võib oletada, et ka kindalaegas on sügava papist siseosaga.
Muude detailide üle ei hakka spekuleerima.