Zil 131
#5

(25-05-2010, 19:05 PM)pen.skar Kirjutas:  Uuri netis Pasi`t. Kevadtormi ajal liikus neid siin palju, kuid alt ei taibanud süsteemi uurida. Manööverdasid hästi ka pehmes. Või kaks dosaatorpumpa ühel roolivõllil, ühendatud risti, s.o. kui esisild pöörab paremale, siis tagasild vasakule.

Kui juba keeruliseks ajada, siis juba panna igale rattale pöördenurga andur ja oma silinder ja arvuti poolt juhitav jagaja mis juhib kõiki rattaid sõltumatult.
Selle süsteemiga saaks veel ühendada stabiilsuskontrolli ja palju muud.

Veoautodel on senini olnud 2 silla vahel siiski jäik vardaga ühendus ja abisilinder teisel sillal vähendab varda kaudu ülekantavat jõudu.

Kopplaaduritel on senini 2 juhitava silla puhul olnud siiski järjestikku ühendatud silindrid ja seni kui mansetid peavad ei saa seal tagasild kuidagi paigast minna,
kuna 1 silindrisse tulev õli surub teisest poolest välja täpselt sama koguse õli
ja see liigutab tagumist silindrit täpselt sama palju kui esimest.
Sildade paika panekuks näiteks peale remonti on tagumise silindri torud sillatud kraaniga ja kui see avada keerab ainnult esimesi rattaid.
Tagasilla keeramise lukustamiseks siis olenevalt margist kas kas hüdrojuhitav
tift või kolmikkraan laseb õli tagumisest silindrist mööda ja sulgeb tagumise silindri torud.
Eelnev jutt siis Komatsu ja Jcb baasil.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Zil 131 - Autor: Jaanus9112 - 25-05-2010, 00:48 AM
RE: Zil 131 - Autor: 2715 - 25-05-2010, 16:07 PM
RE: Zil 131 - Autor: pen.skar - 25-05-2010, 19:05 PM
RE: Zil 131 - Autor: Jaanus9112 - 25-05-2010, 22:17 PM
RE: Zil 131 - Autor: 2715 - 26-05-2010, 07:04 AM
RE: Zil 131 - Autor: sm.Poljakov - 26-05-2010, 11:45 AM
RE: Zil 131 - Autor: Jaanus9112 - 26-05-2010, 12:46 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne