27-05-2010, 09:24 AM 
	(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2010, 09:31 AM ja muutjaks oli v6sa.)
	
	
		Väga ilmekas näide väga levinud väärarvamsuest: pritse on jama ja karpa on hea. Aga palun, aidake see karpa käima saada...
Kui see karpa nii hea oleks pritsega võrreldes, siis see aretis ju käiks...
Kas sel monopritsil on mingi eriline süüde?
Ilmselt oli ikka tavaline andurga jaotur ning transistorkatkestiplokk, mis juhib kõrgepingepooli. Toitesüsteemi vahetus sellisel juhul rolli ei mängi - süüde elab oma elu muust mootorist sõltumatult.
Kui sel aga oli originaalis juba mingisugune nupukam, kaarti lugev süsteem peal, siis see võis küll lolliks minna, kui osa rääkijaid äkki vait jäi...
Kas rikastus töötab korralikult? On külmana peal ja soojana maas?
Kas soojast peast käivitub gaasi põhjas hoides paremini?
Kas süüteosa on kuiv ja terve, kaas läbilöögijälgede ja korrosioonita?
Mis nägu on küünlad? Mustad või heledad?
Millised on mootori heitgaasinäitajad?
Selle jutu peale saame vaid arvata, mingeid diagnostikaks abi andvaid vihjeid nagu ei paistnud...
EDIT: Oot - mis bensupump sellel praegu peal on? Kas pritse oma elik umbes 3 bar andev elektriline? Või sama, mis karburaatormootori peal oli?
Kui kütuserõhk on liiga suur, siis võib (kuid ei pea) pressida kütust nõelklapist mööda ja sellega segu liigselt rikastada.
	
	
	
Kui see karpa nii hea oleks pritsega võrreldes, siis see aretis ju käiks...
Kas sel monopritsil on mingi eriline süüde?
Ilmselt oli ikka tavaline andurga jaotur ning transistorkatkestiplokk, mis juhib kõrgepingepooli. Toitesüsteemi vahetus sellisel juhul rolli ei mängi - süüde elab oma elu muust mootorist sõltumatult.
Kui sel aga oli originaalis juba mingisugune nupukam, kaarti lugev süsteem peal, siis see võis küll lolliks minna, kui osa rääkijaid äkki vait jäi...
Kas rikastus töötab korralikult? On külmana peal ja soojana maas?
Kas soojast peast käivitub gaasi põhjas hoides paremini?
Kas süüteosa on kuiv ja terve, kaas läbilöögijälgede ja korrosioonita?
Mis nägu on küünlad? Mustad või heledad?
Millised on mootori heitgaasinäitajad?
Selle jutu peale saame vaid arvata, mingeid diagnostikaks abi andvaid vihjeid nagu ei paistnud...
EDIT: Oot - mis bensupump sellel praegu peal on? Kas pritse oma elik umbes 3 bar andev elektriline? Või sama, mis karburaatormootori peal oli?
Kui kütuserõhk on liiga suur, siis võib (kuid ei pea) pressida kütust nõelklapist mööda ja sellega segu liigselt rikastada.
