27-05-2010, 18:27 PM
Hakkan siis postitustele ükshaaval vastama. Transiti originaalmootor oli passi järgi 57kw, sierra oma peaks olema vähemalt 74kw. Mees kes selle transitiga sõitis ja koormat vedas, ütles, et vana mootoriga läks paremini edasi. Olevat koormaga probleemideta 90km/h peale vedanud ja oleks isegi üle läinud. Sierra mootoriga ei tahtvat üle 70km/h minna (mootor on hiljuti remonditud, plokikaane kapremont, uued rõngad jne). Seega mingi jama peab ikka olema. Tühikäigul läheb muidu väga ilusti pöördesse, hääl on samuti ilus.
Käima mitteminemine ei ole kogu aeg ühesugune. Kui korra hakkab minema, siis läheb ilusti käima. Kui tõrkuma hakkab, siis jääbki tõrkuma. Kuigi seda hästi käimaminemist esineb väga harva.
Pritse kohta nii palju, et ma ise arvan samuti, et pritsega käib mootor paremini, on ökonoomsem, võimsam, käivitub paremini jne, kuid mingi vidin seal juba järgi andis ja tänu sellele hakkas pritsega meeletult kütet võtma. Samamoodi on pritsel ka elektriline bensupump, millega oli samuti juba jama. Karbussiga ja mehhaanilise pumbaga on kogu asi lihtsalt töökindlam ja on suurem võimalus, et annab tee peal ise midagi veel parandada. Olen kuulnud ka, et see fordi monopritse ei pidanud kohe üldse töökindel leiutis olema.
Transiti jagaja on jah täpselt sama, mis sierral, ainult et pistikud ei ole samad ja transiti omal puudub vaakumregulaator. Kusjuures peale mootori vahetust töötas see karbussi ja transiti jagaja kooslus väga kenasti, viga tekkis hiljem.
Rikastuse kohta oskan nii palju öelda, et see töötab jahutusvedeliku temperatuuri järgi. Külma mootoriga on õhuklapp kinni, soojaga tuleb lahti. Mis aga seal karbussi sees pool toimub, seda ma ei tea.
Seda ei saa aru, et soojast peast gaasi vajutades paremini käivitus. Samas teine mees ütles, et soojast peast ei saanud nad seda ilma gaasi vajutamata üldse käima.
Kõik küünlajuhtmes ja asjad olen üritanud ära puhastada, samamoodi rootori ja jagaja kaane klemmid. Hääle järgi ei kuule, et kuskilt sädeme üle lööks, kuid midagi garanteerida ei julge.
Nagu mainisin, siis bensiinipump on ikka mehhaaniline, elektrilisel võtsin juhtmed tagant ära ja ühendasin voolikute vahelt välja. Tagasivool on ka täitsa olemas, nii et nõelklapile liiga suur surve avalduda ei tohiks. Nõelklapi kontrollisin ka järgi, tihend oli korralik ja terve.
Üritan siis seda lisajuhtme lisamise varianti ka proovida, ehk on mingit vahet
Käima mitteminemine ei ole kogu aeg ühesugune. Kui korra hakkab minema, siis läheb ilusti käima. Kui tõrkuma hakkab, siis jääbki tõrkuma. Kuigi seda hästi käimaminemist esineb väga harva.
Pritse kohta nii palju, et ma ise arvan samuti, et pritsega käib mootor paremini, on ökonoomsem, võimsam, käivitub paremini jne, kuid mingi vidin seal juba järgi andis ja tänu sellele hakkas pritsega meeletult kütet võtma. Samamoodi on pritsel ka elektriline bensupump, millega oli samuti juba jama. Karbussiga ja mehhaanilise pumbaga on kogu asi lihtsalt töökindlam ja on suurem võimalus, et annab tee peal ise midagi veel parandada. Olen kuulnud ka, et see fordi monopritse ei pidanud kohe üldse töökindel leiutis olema.
Transiti jagaja on jah täpselt sama, mis sierral, ainult et pistikud ei ole samad ja transiti omal puudub vaakumregulaator. Kusjuures peale mootori vahetust töötas see karbussi ja transiti jagaja kooslus väga kenasti, viga tekkis hiljem.
Rikastuse kohta oskan nii palju öelda, et see töötab jahutusvedeliku temperatuuri järgi. Külma mootoriga on õhuklapp kinni, soojaga tuleb lahti. Mis aga seal karbussi sees pool toimub, seda ma ei tea.
Seda ei saa aru, et soojast peast gaasi vajutades paremini käivitus. Samas teine mees ütles, et soojast peast ei saanud nad seda ilma gaasi vajutamata üldse käima.
Kõik küünlajuhtmes ja asjad olen üritanud ära puhastada, samamoodi rootori ja jagaja kaane klemmid. Hääle järgi ei kuule, et kuskilt sädeme üle lööks, kuid midagi garanteerida ei julge.
Nagu mainisin, siis bensiinipump on ikka mehhaaniline, elektrilisel võtsin juhtmed tagant ära ja ühendasin voolikute vahelt välja. Tagasivool on ka täitsa olemas, nii et nõelklapile liiga suur surve avalduda ei tohiks. Nõelklapi kontrollisin ka järgi, tihend oli korralik ja terve.
Üritan siis seda lisajuhtme lisamise varianti ka proovida, ehk on mingit vahet