03-06-2010, 22:32 PM
Sierra mumäletamist mööda kasutas pierburgi karpasid(toores tosooli pealt). Weber oli mehhaanilise tooreklapiga kahelõõriline. Kui võimalik, siis otsigi peale weber ja mehhaanilise tooreklapiga. See üks töökindlamaid karpasid üldse. Olen omanud nii weberi kui ka pierburgi karpaga masinaid(escud küll, aga ford vähemalt) ja võin öelda, et weber palju parem. Küll tuli käivitamine selgeks saada õieti. Muideks, kui karpa peale panid, siis kas vahetasid koos sisselaskekollektoriga selle? Et ehk ei klapi mõni vaakumava mis karpal on ja kollel mitte, aga tööks vajalik....
Ja variant on piirata bensu pealevoolu(tagasivool ikka käib läbi korrektselt ma eeldan) kasvõi vooliku kokkupressimise teel katse-eksitus meetodil, et kas see muudab midagi....
Ja esimese asjana kui juba teinud ei ole, siis võta karpa lahti ja puhasta kõik üksipulgi ära. Iga eraldi detail väga hoolega ja ära ühtki kanalit/düüsi kahe silma vahele jäta. Mul aitas see orionil viia maanteekulu ~8l pealt ~5,5peale ja kiirenduses ei kaotanud(1,4) grammigi
Suundu Sierraclub.ee -sse ja otsi sealt teine karpa, mis töötab. Enne pole mõtet hakata mingeid rem.komplekte ostma
Ja variant on piirata bensu pealevoolu(tagasivool ikka käib läbi korrektselt ma eeldan) kasvõi vooliku kokkupressimise teel katse-eksitus meetodil, et kas see muudab midagi....
Ja esimese asjana kui juba teinud ei ole, siis võta karpa lahti ja puhasta kõik üksipulgi ära. Iga eraldi detail väga hoolega ja ära ühtki kanalit/düüsi kahe silma vahele jäta. Mul aitas see orionil viia maanteekulu ~8l pealt ~5,5peale ja kiirenduses ei kaotanud(1,4) grammigi
Suundu Sierraclub.ee -sse ja otsi sealt teine karpa, mis töötab. Enne pole mõtet hakata mingeid rem.komplekte ostma
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.