06-06-2010, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2010, 11:11 AM ja muutjaks oli motamees.)
Nagu Heintsi postitusest aru saada võib, on nüüd bussil rohkem kasutust. Rohkem sõitusi toob kaasa ka mingeid tehnilisi rikkeid.
Ükskord mandrile sõites panin tähele, et laadimine on kadunud. Laadimise tuli ei ole põlema hakanud, aga minu installitud riistad hakkasid mittetavapäraselt tööle. Kuna ma saan paraleelselt autole ühendada ka kongi aku, siis lobusin ma teepeal remondist. Sihtkohta jõudes lammutasin sobival hetkel geneka laiali. Tuli välja, et üks geneka hari oli kulunud oma piirnormini.
Tahtsin harja juhet nati pikemaks tinutada, polnud aga tinutuskolbi käepärast. Lõin siis vasaraga tinutuskoha natike mõlki ja sain sellega harja 1mm jagu väljapoole. Sellest täiesti piisab jälle 10000km läbimiseks.
Ringiga koju jõudes ostsin ikkagi poest uue releeregulaatori ja installisin selle vana asemele. Nüüd on mul teepeal kohe töötav asi tagavaraks võtta.
Ükskord mandrile sõites panin tähele, et laadimine on kadunud. Laadimise tuli ei ole põlema hakanud, aga minu installitud riistad hakkasid mittetavapäraselt tööle. Kuna ma saan paraleelselt autole ühendada ka kongi aku, siis lobusin ma teepeal remondist. Sihtkohta jõudes lammutasin sobival hetkel geneka laiali. Tuli välja, et üks geneka hari oli kulunud oma piirnormini.
Tahtsin harja juhet nati pikemaks tinutada, polnud aga tinutuskolbi käepärast. Lõin siis vasaraga tinutuskoha natike mõlki ja sain sellega harja 1mm jagu väljapoole. Sellest täiesti piisab jälle 10000km läbimiseks.
Ringiga koju jõudes ostsin ikkagi poest uue releeregulaatori ja installisin selle vana asemele. Nüüd on mul teepeal kohe töötav asi tagavaraks võtta.