07-06-2010, 22:43 PM
Aastaid tagasi oli siti mootoriga kreissaag.
Probleemid ilmnesid tõesti sädemes. Selle probleemi lahendas alati truubi otsas asetsev varu süüte mäng. kui ühega enam sädet polnud siis tuli truubi otsast teisega vahetada ja jälle käis nagu kella värk. kontaktide lihvimist pole vaja olnud ainult tolmust puhtaks ja kõik.
Minu arvates on see mootor eriti pirtsakas just niiskusele.
Probleemid ilmnesid tõesti sädemes. Selle probleemi lahendas alati truubi otsas asetsev varu süüte mäng. kui ühega enam sädet polnud siis tuli truubi otsast teisega vahetada ja jälle käis nagu kella värk. kontaktide lihvimist pole vaja olnud ainult tolmust puhtaks ja kõik.
Minu arvates on see mootor eriti pirtsakas just niiskusele.