11-06-2010, 13:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2010, 13:33 PM ja muutjaks oli argo1974.)
TÜVi raportit viitsisin vaadata ... Saksamaal tavaline "Abgasuntersuchung" ehk heitgaasiuuring, mis sarnaneb üldjoontes meilgi tehnilise ülevaatuse käigus tehtava heitgaasitestiga. Raportist on näha üksnes see, et keegi eraisik käis oma viiese diisel-BMW-ga (VIN kood annab 99a E39 530d) 2 korda testis ja heitgaasi "Trübungswert" (otsetõlge sogasusväärtus, pm tahke hõljumi sisaldus heitgaasis) oli erinev. Mida see tõestab? Mitte midagi, sest selle väärtuse manipuleerimiseks on olemas väga palju muid võimalusi (kütuse väävlisisaldus, 2taktiõli lisamine, EGRi sulgemine, umbes õhufilter jms). Peale selle esineb BMW 3.0 diislil teada-tuntud probleem õliseparaatori määrdumisega, mis tõstab heitgaasi tahmasust.
Tegelt suht kehv PR rahvusvahelisel tasandil kellegi eraisiku heitgaasitestiga kui tõendusmaterjaliga vehkima tulla.
Tegelt suht kehv PR rahvusvahelisel tasandil kellegi eraisiku heitgaasitestiga kui tõendusmaterjaliga vehkima tulla.