Postitused: 1,228
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
12-06-2010, 07:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2010, 07:35 AM ja muutjaks oli
Mossemees.)
(11-06-2010, 17:50 PM)mosseomanik Kirjutas: Moskvits 433 oligi tehasest 5 istmeline ja originaalis ka 408 mootoriga, 434 aga kaheistmeline ja 412 mootoriga.
433
![[Pilt: 027_Moskvich.433.jpg]](http://amod.apinys.info/img/auto_foto/027_Moskvich.433.jpg)
ja 434
![[Pilt: Moskvich_434_2_a.jpg]](http://cararama-collection.narod.ru/Moskvich_434_2_a.jpg)
on minu (ja Google) teada siiski mõlemad kaheukselised-kaheistmelised väikekaubikud. Esimene 408 ja teine 412 tehnikal baseeruv. 426
![[Pilt: fs_m426-1969.jpg]](http://www.motorbase.com/uploads/2005/10/06/fs_m426-1969.jpg)
ja 427
![[Pilt: moskvich-427-02.jpg]](http://files.myopera.com/bum/albums/453609/moskvich-427-02.jpg)
on siis vastavalt 408 ja 412 universaalversioonid.
AZLK 2733 ja 2734
![[Pilt: M2734_3.jpg]](http://wiki.azlk.ru/images/2/23/M2734_3.jpg)
on 2138 ja 2140 baseeruvad. Esimene siis 408 ja teine 412 mootoriga. Välimuses vahet pole.
AZLK 2136 ja 2137
![[Pilt: 413701.jpg]](http://img37.imageshack.us/img37/4939/413701.jpg)
on 2138 ja 2140 universaalkerega versioonid. Esimene jällegi 408, teine 412 mootoriga. Välimus sama. Vahet võib teha ainult kroomitud kirjade järgi esitiibadel (Moskvich 1350/Moskvich 1500) või mootori alumise osa järgi, kui on viitsimist auto alla pilku keita. Hääle järgi muidugi ka. Lisaks, ma pole küll absoluutselt kindel, aga oli vist nii, et 408 mootoriga autodel on olemas ribikatik, mis 412 mootori puhul puudub.
Puruks ja pool pööret tagasi!