13-06-2010, 16:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2010, 16:53 PM ja muutjaks oli jrgen20.)
Suvine aeg ja maal elamine piirab ikka kohutavalt tsikli ehitamist. Nüüd lõpuks üks vihmane ilm kus midagi tehtud ja alustatud sai.
Kuna sobiva koha, finantsi ja transpordi võimalused liivapritsi tegemiseks hetkel puuduvad, siis sai alustatud mootori puhastamisega. Siit ka küsimus: millega saab välja mootorist vana õli - paks nagu tökat - ning millega oleks kõige kasulikum puhastada väljast (kas atsetooni võib alu peal kasutada?). Seest pole hetkel puutunud kuid väljast puhastan hetkel väikese messingharjaga ning niisama lapiga. Lisaks uuriks, millega saaks lahti sega punast silikoontihendit - kraapides?
Uutest asjadest on veel tulemas õige käigukast, lisaks 6 silindrit ning differ Dneprile.
Kuna sobiva koha, finantsi ja transpordi võimalused liivapritsi tegemiseks hetkel puuduvad, siis sai alustatud mootori puhastamisega. Siit ka küsimus: millega saab välja mootorist vana õli - paks nagu tökat - ning millega oleks kõige kasulikum puhastada väljast (kas atsetooni võib alu peal kasutada?). Seest pole hetkel puutunud kuid väljast puhastan hetkel väikese messingharjaga ning niisama lapiga. Lisaks uuriks, millega saaks lahti sega punast silikoontihendit - kraapides?
Uutest asjadest on veel tulemas õige käigukast, lisaks 6 silindrit ning differ Dneprile.