28-06-2010, 16:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2010, 16:42 PM ja muutjaks oli Mister X.)
Äsja lõppenud Vanasõidukite Suursõidu auras näivad kõik järelmuljed olevat igati positiivsed. Ka Pärnus, kus esimene üritus kohtus Laidoneri-nimelise sõiduga, sai kokku palju rahvast. Uudistamist jätkus nii lääne masinate kui vene päritolu tehnika osas.
Kuid nüüd on ajakirjandusse ilmunud üsnagi vastakad hinnangud. Lekivad kuuldused, nagu nurisenuks rahvas nõukogude-aegsete sõidukite rohke esindatuse üle. Kust need andmed pärinevad? Vähemalt ei kuulnud kohapeal küll midagi halvustavat. Olgu toodud viide segadust tekitavale artiklile, kõnekad on kommentaaridki:
http://www.24tundi.ee/?id=280850
Muuhulgas kaldun arvama, et auväärt Piiburi juttu esitatakse ajakirjaniku poolt tugevas nihkes. Miks peaksid juba restaureeritud vene masinad huumuseks muutuma? Ja kas meie ajalooga otseselt seotud TA-buss on tõepoolest "halvem" kui mõni 60ndate aastate USA sedaan?
Kuid nüüd on ajakirjandusse ilmunud üsnagi vastakad hinnangud. Lekivad kuuldused, nagu nurisenuks rahvas nõukogude-aegsete sõidukite rohke esindatuse üle. Kust need andmed pärinevad? Vähemalt ei kuulnud kohapeal küll midagi halvustavat. Olgu toodud viide segadust tekitavale artiklile, kõnekad on kommentaaridki:
http://www.24tundi.ee/?id=280850
Muuhulgas kaldun arvama, et auväärt Piiburi juttu esitatakse ajakirjaniku poolt tugevas nihkes. Miks peaksid juba restaureeritud vene masinad huumuseks muutuma? Ja kas meie ajalooga otseselt seotud TA-buss on tõepoolest "halvem" kui mõni 60ndate aastate USA sedaan?