29-06-2010, 11:45 AM
Kahjuks on õnnestunud näha diislit, mille "vedamine" paela otsas lõppes ülehüpanud hammasrihma ja remontivajava jõuallikaga.
Peamine on leida laetud diisliaku (soovitavalt kaks), kanistriga värsket diislit, liitri jagu mootoriõli.
Kui pump võimaldab, siis pumbata kütus käsitsi ülesse, kui ei, siis starteriga. Mersul näiteks on eraldi kütusefilter, mille täitmine kütusega laseb mootoril niipalju käima minna, et pump ise paagist kütust imeda suudab.
Kõikvõimalike torude lahtikeeramine jäta parem tegemata. Küttesüsteemis ringleva õhu kättesaamine on paras peavalu ja starteri tapmine. Kestva käiamise asemel on mõistlik anda lühikesi impulsse, starter suhtub neisse koos jahtumispausidega palju mõistvamalt.
Korralikud eelsüüteküünlad ja toimiv relee on ka mootori korraliku käivitumise eelduseks.
Kõikvõimalikud käivitusaerosoolid unusta kohe alguses. Kui mootor õpib neid tarbima, ei ole teda muidu võimalik käima enam saada.
A.
Peamine on leida laetud diisliaku (soovitavalt kaks), kanistriga värsket diislit, liitri jagu mootoriõli.
Kui pump võimaldab, siis pumbata kütus käsitsi ülesse, kui ei, siis starteriga. Mersul näiteks on eraldi kütusefilter, mille täitmine kütusega laseb mootoril niipalju käima minna, et pump ise paagist kütust imeda suudab.
Kõikvõimalike torude lahtikeeramine jäta parem tegemata. Küttesüsteemis ringleva õhu kättesaamine on paras peavalu ja starteri tapmine. Kestva käiamise asemel on mõistlik anda lühikesi impulsse, starter suhtub neisse koos jahtumispausidega palju mõistvamalt.
Korralikud eelsüüteküünlad ja toimiv relee on ka mootori korraliku käivitumise eelduseks.
Kõikvõimalikud käivitusaerosoolid unusta kohe alguses. Kui mootor õpib neid tarbima, ei ole teda muidu võimalik käima enam saada.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!