29-06-2010, 16:36 PM
Tundub selline päris hell teema. Eks iga automees tegeleb ikka sellise autoga mis talle südamelähedane ja kui keegi seda kritiseerida võtab, siis küllap see ka kirgi kütab.
ÕS-is sobramist ei harrasta, aga klassikaline peaks siiski tähendama midagi sellist mis on laiemale rahvale hästi teada ja tuntud. Igasugused ainueksemplarid seda kindlasti ei ole, mis loomulikult ei vähenda mitte karvavõrdki nende väärtust ajaloos.
Kuigi selle teema eesmärk on vist nõukogude päritolu autode tõrjumine vanatehnikaüritustelt, küsin siiski mõneti retoorilise küsimuse. Kui keegi tahab vastust küsimusele, milline oli klassikaline nõukogude inimese auto, siis mida vastatakse? Ilmselt siiski Þiguli või Moskvitð mitte näiteks Paide KEK-i jahimeeste poolt kättejuhtunud materjalidest ehitatud auto. Mis sest, et viimane on ju ainuekseplar ja liigikaaslast sellele mitte kuskilt võtta ei ole.
ÕS-is sobramist ei harrasta, aga klassikaline peaks siiski tähendama midagi sellist mis on laiemale rahvale hästi teada ja tuntud. Igasugused ainueksemplarid seda kindlasti ei ole, mis loomulikult ei vähenda mitte karvavõrdki nende väärtust ajaloos.
Kuigi selle teema eesmärk on vist nõukogude päritolu autode tõrjumine vanatehnikaüritustelt, küsin siiski mõneti retoorilise küsimuse. Kui keegi tahab vastust küsimusele, milline oli klassikaline nõukogude inimese auto, siis mida vastatakse? Ilmselt siiski Þiguli või Moskvitð mitte näiteks Paide KEK-i jahimeeste poolt kättejuhtunud materjalidest ehitatud auto. Mis sest, et viimane on ju ainuekseplar ja liigikaaslast sellele mitte kuskilt võtta ei ole.