29-06-2010, 17:15 PM
Huvitav arutelu
Aga igalühel on õigus oma arvamusele.
Minu arust tasuks täpsemalt defineerida mida on peetud silmas "klassikalise auto" all? Klassikaline auto on minu arust sedaan kerega ja omab nelja ratast, esimootorit ja tagavedu, kõik
Kui on peetud silmas ainulaadsust või limiteeritud väljalaskega mudeleid, siis on tegu ikkagi rariteetsete autodega. Enim väärtust on kindlasti rariteetsetel prototüüpidel.
Samas auto mis vastab oma vanuselt uunikumi nõudmistele on igaljuhul uunikum, vahet pole kui palju teda kunagi tehtud on või kus riigis, või kes kellelt maha kopeeris. Ning uunikumi võib ka veel omakorda kaheks klassiks jagada, nn. musta numbri omanikud, kes omavad pea tehasekorras originaalseid uunikume, kui ka lihtsalt üle 35a vanused "vanasõidukid"
Lihtsalt minu jaoks on arusaamatu kuidas sama tehase väljalaske kogusega caddy või chevy on rohkem "klassika" kui zigull või mosse vms. vene auto (olgu nad siis mõne lääne auto koopiad või mitte), nagu mingi russofoobia
Klassikaline auto võiks tõepoolest olla mingil määral vanade mälestustega seotud, ühe jaoks on selleks sapakas ja teisel jälle mersu.
Aga selle "klassikalise auto" mõiste all võiks ju samahästi arutada et milline auto on "retro" ja milline ei ole
Ning kui ei taheta "kümmet nullühte" näha, siis oleks üheks võimaluseks piirata ühe ja sama mudeli esindamist näitusel/üritusel. Ehk siis kui üks 01 juba on siis teine enam ei saa osaleda või valida välja parim 01, sama kehtiks ka lääne/usa/jne markide kohta, erandid võiks olla üle 50a autodele. Aga seda teemat on tõesti Talveralli teemades kõvasti juba arutatud

Aga igalühel on õigus oma arvamusele.
Minu arust tasuks täpsemalt defineerida mida on peetud silmas "klassikalise auto" all? Klassikaline auto on minu arust sedaan kerega ja omab nelja ratast, esimootorit ja tagavedu, kõik

Kui on peetud silmas ainulaadsust või limiteeritud väljalaskega mudeleid, siis on tegu ikkagi rariteetsete autodega. Enim väärtust on kindlasti rariteetsetel prototüüpidel.
Samas auto mis vastab oma vanuselt uunikumi nõudmistele on igaljuhul uunikum, vahet pole kui palju teda kunagi tehtud on või kus riigis, või kes kellelt maha kopeeris. Ning uunikumi võib ka veel omakorda kaheks klassiks jagada, nn. musta numbri omanikud, kes omavad pea tehasekorras originaalseid uunikume, kui ka lihtsalt üle 35a vanused "vanasõidukid"

Lihtsalt minu jaoks on arusaamatu kuidas sama tehase väljalaske kogusega caddy või chevy on rohkem "klassika" kui zigull või mosse vms. vene auto (olgu nad siis mõne lääne auto koopiad või mitte), nagu mingi russofoobia

Klassikaline auto võiks tõepoolest olla mingil määral vanade mälestustega seotud, ühe jaoks on selleks sapakas ja teisel jälle mersu.
Aga selle "klassikalise auto" mõiste all võiks ju samahästi arutada et milline auto on "retro" ja milline ei ole

Ning kui ei taheta "kümmet nullühte" näha, siis oleks üheks võimaluseks piirata ühe ja sama mudeli esindamist näitusel/üritusel. Ehk siis kui üks 01 juba on siis teine enam ei saa osaleda või valida välja parim 01, sama kehtiks ka lääne/usa/jne markide kohta, erandid võiks olla üle 50a autodele. Aga seda teemat on tõesti Talveralli teemades kõvasti juba arutatud
