30-06-2010, 21:40 PM
Ei usu sellesse käiguga ringivedamisse, ei ole see minu arust mingit pidi turvalisem ega kasulikum.
Endal oli hiljuti au äratada üle 5 aasta seisnud 2,4 l Volkswageni tallist pärit diislit.
Lasime mootorist vana õli välja ja panime sisse värske. Sama lugu filtriga- uus külge. Veendusime jahutusvedeliku ja kütte olemasolus.
Keerasime mootorit mõned pöörded võtmega, et veenduda selle takistusteta pöörlemises. Hammasrihma piilusime ka samal ajal, et veenduda selle kasutamise turvalisuses.
Ajasime mootorit mõned korrad 5-6 sekundiste tsüklitena starteriga ringi(pumbalt oli juhe maas), kuni mootori õlirõhu tuluke kustus selle käigus. Panime juhtme pumbale tagasi.
Lasime küünlad kuumaks ja käivitasime. Ärkas peaaegu kohe. Algul pisut lonkas ja ajas tahma. Lasime käia tühikäigul nahavahe soojaks.
Kõnealune mootor Volvo 740 kapoti all käinud juba üle 10 000km ilma muredetta. Uued rihmad, pingutid, jahutusvedelik, kütusefiltrid said ka muidugi külge pandud kohe pärast kodugaraazi jõudmist.
Endal oli hiljuti au äratada üle 5 aasta seisnud 2,4 l Volkswageni tallist pärit diislit.
Lasime mootorist vana õli välja ja panime sisse värske. Sama lugu filtriga- uus külge. Veendusime jahutusvedeliku ja kütte olemasolus.
Keerasime mootorit mõned pöörded võtmega, et veenduda selle takistusteta pöörlemises. Hammasrihma piilusime ka samal ajal, et veenduda selle kasutamise turvalisuses.
Ajasime mootorit mõned korrad 5-6 sekundiste tsüklitena starteriga ringi(pumbalt oli juhe maas), kuni mootori õlirõhu tuluke kustus selle käigus. Panime juhtme pumbale tagasi.
Lasime küünlad kuumaks ja käivitasime. Ärkas peaaegu kohe. Algul pisut lonkas ja ajas tahma. Lasime käia tühikäigul nahavahe soojaks.
Kõnealune mootor Volvo 740 kapoti all käinud juba üle 10 000km ilma muredetta. Uued rihmad, pingutid, jahutusvedelik, kütusefiltrid said ka muidugi külge pandud kohe pärast kodugaraazi jõudmist.