02-07-2010, 18:15 PM
Loen ja imestan selle vaidluse üle.
Üks arvab et vene auto ei ole uunikum, teine, et uunikumi minevik peab kindlasti eestiga seotud olema, kolmanda seisukoht on see, et jõud on numbri värvis, neljas ilmselt ütleb, et tegija taastab oma autod ise, mitte ostab need kalli raha eest kokku.
Aga mis on selle vaidluse sisu, härrased? Nohh, minu 5 vana sõidukist Eestiga on seotud 1.5, musta numbri pole ühelegil ja mina ühtegi neist ise taastanud. Aga ega minule sellest külm ega soe pole, mida teised sellest arvavad, sest kõik mida ma teen, teen ikka enda jaoks))) ja nii on kõikidel omanikel, ma arvan.
Nii et teie võite edasi vaidlema, aga ega elu nii kui nii paneb asjad oma moodi paika.
Üks arvab et vene auto ei ole uunikum, teine, et uunikumi minevik peab kindlasti eestiga seotud olema, kolmanda seisukoht on see, et jõud on numbri värvis, neljas ilmselt ütleb, et tegija taastab oma autod ise, mitte ostab need kalli raha eest kokku.
Aga mis on selle vaidluse sisu, härrased? Nohh, minu 5 vana sõidukist Eestiga on seotud 1.5, musta numbri pole ühelegil ja mina ühtegi neist ise taastanud. Aga ega minule sellest külm ega soe pole, mida teised sellest arvavad, sest kõik mida ma teen, teen ikka enda jaoks))) ja nii on kõikidel omanikel, ma arvan.
Nii et teie võite edasi vaidlema, aga ega elu nii kui nii paneb asjad oma moodi paika.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.