03-07-2010, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2010, 21:41 PM ja muutjaks oli autorestauraator.)
W 23 moodi on see tõesti.
Välised tunnused, mis simaga näha: W 23 - kaheosalina esiklaas, nurgaga; W 24 - sirge üheosaline esiklaas; pakiruumi luugist oli juba juttu; kui originaalmootor peaks peal olema, siis W 23 - kuuesilindriline mootor; W 24 - neljasilindriline.
Sõltumata sellest, kas tehnika on õige või mitte, on see masin praegu täiesti taastatav. Puidutöö selle masina puhul väga keeruline ei ole. Ja pole see masin vilets ja kole ka, see muidugi minu arvamus.
Aga dad oleks ju selle kere pidanud kohe ära tundma....
Välised tunnused, mis simaga näha: W 23 - kaheosalina esiklaas, nurgaga; W 24 - sirge üheosaline esiklaas; pakiruumi luugist oli juba juttu; kui originaalmootor peaks peal olema, siis W 23 - kuuesilindriline mootor; W 24 - neljasilindriline.
Sõltumata sellest, kas tehnika on õige või mitte, on see masin praegu täiesti taastatav. Puidutöö selle masina puhul väga keeruline ei ole. Ja pole see masin vilets ja kole ka, see muidugi minu arvamus.
Aga dad oleks ju selle kere pidanud kohe ära tundma....