21-07-2010, 21:16 PM
raam nüüd viimse pulgani lahti võetud ja miljon korda pestud ja leotatud ja jälle pestud. üsna palju sai veel kõntsa alt kätte neid kaunistuse triipude fragmente. värvid sai nii täpselt määratud kui võimalik ja triipude ja muu värviteema kohta "sabloonid" tehtud. nüüd siis vist võib raami haljaks lasta. mõnda kohta vaja ikka keevitusega täita ka, aga üldiselt suht söödav.
huvitav on see, et ilmselt on tollmõõdus keermed au sees olnud. märgi kinnituskruvid ligikaudu 2,4mm läbimõõdus, keerme samm umbes 40 niiti tollile. silm on nii tönts, et seukste pisikeste ja nässakate asjade pääl ei seleta mitte selgeste. keskjooksu määrdenippel umbes 4,7mm ja kuskil 24-26 niiti tollile. ja tagakahvli poldid olivad läbimõõdus umbes 7,4mm ja 26 niiti.
küsiks mõned asjad ka teadjamate käest. põhiline teema, kas kroom või nikkel? või kasutati läbisegi? teema oluline, kuna muist asju ilmselt vaja nagunii välismaalt soetada ja sääl on sageli mõlemad variandid valikus.
siis kodarad. iseenesest on teised üsna söödavad kui väljanägemist mitte arvestada. mis kattega kodarad peaks originaalis olema?
ma sellest saksa kataloogist pole veel peris aru saand, keelt ju ei mõika ja google tõlgib nii hästi, et ta ise ka aru ei saa. igatahes pole veel säält kodaraid tuvastand, kuigi loogiline oleks arvata, et küllap ikke on. aga jah, põhjusmõtteliselt peaks olemasolevaistki asja saama.
keskjooksu laagri kausid (kui on õige nimi, no need, mis raami sisse pressitakse) on kuulide jooksurajalt kõvasti kulunud ja väljaspool rada ka mitmeid imelikke kraapse. kas neid kõlbab kasutada? raua paksust on veel küll ja koonusega saab laagri igatahes kuivalt ilusti jooksma.
lenksu piduri polt on kõver ja lömmis, aga tõmmas lindi ilusti pingali asendisse. kas ta peabki seuke vildak olema või on aja jooksul haiget saand?
siis veel imelik küsimus. keskjooksu august näen, et taha minevate kahe peene toru sees on ilusti keskel mõlemil mingi traat põiki ees, misasjaga tegu võiks olla?
ja lõpuks nimetaks puudu olevad jupid, mille taastamiskõlbulike isendite pakkumised oleks väga oodatud.
puudu põhjusmõtteliselt kogu "esisild" välja arvatud lenks, ja seegi veidi nässakas ja suisa närakas porilaud on ka olemas. puudu veel vasak vänt ja pedaal. 7 kujuline sadula toru ja sadul ise ka. õiged rehvid on vajaka. tagumine helkur võiks ka vahetusse minna, kuna olemasolev on katkine ja klaasi ma lappida ja taastada ei mõista. nipet näpet ilmselt veel, eks täpsustab tööde käigus.
huvitav on see, et ilmselt on tollmõõdus keermed au sees olnud. märgi kinnituskruvid ligikaudu 2,4mm läbimõõdus, keerme samm umbes 40 niiti tollile. silm on nii tönts, et seukste pisikeste ja nässakate asjade pääl ei seleta mitte selgeste. keskjooksu määrdenippel umbes 4,7mm ja kuskil 24-26 niiti tollile. ja tagakahvli poldid olivad läbimõõdus umbes 7,4mm ja 26 niiti.
küsiks mõned asjad ka teadjamate käest. põhiline teema, kas kroom või nikkel? või kasutati läbisegi? teema oluline, kuna muist asju ilmselt vaja nagunii välismaalt soetada ja sääl on sageli mõlemad variandid valikus.
siis kodarad. iseenesest on teised üsna söödavad kui väljanägemist mitte arvestada. mis kattega kodarad peaks originaalis olema?
ma sellest saksa kataloogist pole veel peris aru saand, keelt ju ei mõika ja google tõlgib nii hästi, et ta ise ka aru ei saa. igatahes pole veel säält kodaraid tuvastand, kuigi loogiline oleks arvata, et küllap ikke on. aga jah, põhjusmõtteliselt peaks olemasolevaistki asja saama.
keskjooksu laagri kausid (kui on õige nimi, no need, mis raami sisse pressitakse) on kuulide jooksurajalt kõvasti kulunud ja väljaspool rada ka mitmeid imelikke kraapse. kas neid kõlbab kasutada? raua paksust on veel küll ja koonusega saab laagri igatahes kuivalt ilusti jooksma.
lenksu piduri polt on kõver ja lömmis, aga tõmmas lindi ilusti pingali asendisse. kas ta peabki seuke vildak olema või on aja jooksul haiget saand?
siis veel imelik küsimus. keskjooksu august näen, et taha minevate kahe peene toru sees on ilusti keskel mõlemil mingi traat põiki ees, misasjaga tegu võiks olla?
ja lõpuks nimetaks puudu olevad jupid, mille taastamiskõlbulike isendite pakkumised oleks väga oodatud.
puudu põhjusmõtteliselt kogu "esisild" välja arvatud lenks, ja seegi veidi nässakas ja suisa närakas porilaud on ka olemas. puudu veel vasak vänt ja pedaal. 7 kujuline sadula toru ja sadul ise ka. õiged rehvid on vajaka. tagumine helkur võiks ka vahetusse minna, kuna olemasolev on katkine ja klaasi ma lappida ja taastada ei mõista. nipet näpet ilmselt veel, eks täpsustab tööde käigus.