25-07-2010, 00:19 AM
(24-07-2010, 21:55 PM)Sojourner Kirjutas: Sai siis kahe aasta eest ostetud omale mopeed nimega Spirit (see Monkey kloonmootori ja 4 käiguga isend). Seni on töötanud ta hästi, läbisõit ligi 3000 km, kuid nüüd on tekkinud probleemid tühikäigu ja pöörete osas. Ühel hetkel kadus jõud lihtsalt ära ja mopp suri välja. Käima läks, aga nigu gaasi kasvõi natuke andsid, suri koheselt välja. Bensu oli, kuid jõudu mitte. Lükkasin masina koju ja otsustasin tal natuke seista ja jahtuda. Huvi pärast monteerisin ka õhupuhasti maha, kuid see oli puhas.Panin tagasi. Peale seda läks masin käima, kuid raskesti. Gaasi andes ära ei surnud, sai isegi 5 km ring tehtud, kuid tühikäik on kadunud(sureb, kui gaas lahti lasta) ja pöörded on "hilinemisega", st käigu vahetamisel, kui gaasi lahti lasen, jäävad need umbes 1-2 sek veel ülesse ja vist sureb seejärel välja, kuid käivitub peale siduri allalaskmist inertsi mõjul uuesti. Samuti läheb mootor üsna kuumaks. Mõtlesin, et viga on karburaatoris ja monteerisin selle maha, kuid kõik düüsid on puhtad, õhuklapp töötab ja ka gaasitross on täiesti lõtkuvaba. Segukruvide jm karbussi küljes olevate regulaatorite seadistamisest, mis siinkohal samuti vajalikud võiksid olla, pole paraku abi olnud. Kas kellelgi on olnud sarnast probleemi? Ise hakkan kahtlustama juba elektroonikat, kuigi ma ei usu, et viga otseselt selles võiks peituda. Otseselt see probleem muidugi sõitmist ei takista (eile 20 km), kuid foori taga peab kogu aeg trõnn-trõnn gaasiga mängima, et ära ei kooleks.
Ega suhkrut paaki pole sokutatud?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.