26-07-2010, 19:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2010, 19:41 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Varustuse valik:
2 ja 3 on arusaadavamad, seal käivad need kaks rehviheeblit millest üks on samas ka tungraua opereerimiseks. 1 on vast tavotipritsi oma. Aga teisi ei oska arvata. Kastist vötsin osad kinnitused ära ka, sest need olid pinkide seljatugede peal, olid kirve ja kustuti omad. Kustuti panin salongi ja kirves ... ju saab ilma hakkama esialgu.
Ah jaaa ... panin löpuks selle eelsoojendi bensiinipaagi ka tagasi ning proovisin ära (tulekustusti oli körval sest paljud rääkisid sellest katel-eelsoojendist öudusjutte ning ka manualis oli kirjas, et ohutuse pärast ei tohi juht auto juurest lahkuda kui katel-eelsoojendi töötab). Töötab kenasti, suitses küll palju, kuid see on selle töttu et bensiini sisse panin öli et paak enam rooste ei läheks seest. Aint ... jahutusvedelik läks maru kiiresti keema katla juures, see on vöibolla selle töttu, et suvel ei tasu seda käima panna. -30 Celsiuse juures vöib asjalugu teistel tingimustel töödata.
2 ja 3 on arusaadavamad, seal käivad need kaks rehviheeblit millest üks on samas ka tungraua opereerimiseks. 1 on vast tavotipritsi oma. Aga teisi ei oska arvata. Kastist vötsin osad kinnitused ära ka, sest need olid pinkide seljatugede peal, olid kirve ja kustuti omad. Kustuti panin salongi ja kirves ... ju saab ilma hakkama esialgu.
Ah jaaa ... panin löpuks selle eelsoojendi bensiinipaagi ka tagasi ning proovisin ära (tulekustusti oli körval sest paljud rääkisid sellest katel-eelsoojendist öudusjutte ning ka manualis oli kirjas, et ohutuse pärast ei tohi juht auto juurest lahkuda kui katel-eelsoojendi töötab). Töötab kenasti, suitses küll palju, kuid see on selle töttu et bensiini sisse panin öli et paak enam rooste ei läheks seest. Aint ... jahutusvedelik läks maru kiiresti keema katla juures, see on vöibolla selle töttu, et suvel ei tasu seda käima panna. -30 Celsiuse juures vöib asjalugu teistel tingimustel töödata.
Arrogance diminishes wisdom !