26-07-2010, 21:35 PM
Jälle natukene uudiseid.
Uus auto on perre tulemas ning sellega kaasneb ka võimalus oma detailid liivapritsi viia kuid suure ettevalmistustöö kõrval tekkisid paar küsimust.
Esiteks esihargi põsed - kas need tuleks üleni puhtaks lasta või peab seest ikka mingit muud moodi puhastama? (mingit kindlat mõõtu sees äkki?)
Teiseks - kui kiirelt peaks krundi selga laskma peale pritsi? Pritsid jäävad minust kõik umbes 1,5 sõidu kaugusele.
Kolmandaks - kui keegi on teinud oma masinale pritsi, siis võiks öelda, kui palju aega (ehk siis ka raha) kulus ühe raamikomplekti (v.a. külka vann) tegemiseks st. nii pritsimine kui ka kruntimine. Värvimine tuleb pärast töö juures kus oma inimensed on ikka omad ja hind on nelipakk.
Suurim mure on veel siiski 2.remondi kolbidega. Kui kellelgi on kasvõi 1 olemas, andku teada sest mõnel teisel võib veel 1 olla.
Terv.
Jürgen
Uus auto on perre tulemas ning sellega kaasneb ka võimalus oma detailid liivapritsi viia kuid suure ettevalmistustöö kõrval tekkisid paar küsimust.
Esiteks esihargi põsed - kas need tuleks üleni puhtaks lasta või peab seest ikka mingit muud moodi puhastama? (mingit kindlat mõõtu sees äkki?)
Teiseks - kui kiirelt peaks krundi selga laskma peale pritsi? Pritsid jäävad minust kõik umbes 1,5 sõidu kaugusele.
Kolmandaks - kui keegi on teinud oma masinale pritsi, siis võiks öelda, kui palju aega (ehk siis ka raha) kulus ühe raamikomplekti (v.a. külka vann) tegemiseks st. nii pritsimine kui ka kruntimine. Värvimine tuleb pärast töö juures kus oma inimensed on ikka omad ja hind on nelipakk.
Suurim mure on veel siiski 2.remondi kolbidega. Kui kellelgi on kasvõi 1 olemas, andku teada sest mõnel teisel võib veel 1 olla.
Terv.
Jürgen