29-07-2010, 17:47 PM
Nimetatud faile põhjalikumalt sirvides nähtub et eestis müüdud "Mielede" saksa baasmudeliteks sobiks nähtud iseloomulike detailide põhjal (ketiratas, esiporilaua "kõverad" kinnitused jne.) mitmed "doonorid" : keskmise hinnaklassi "Miele-Melior" (Torpedo vabajooks), soodsaima hinnaklassi "Miele-Rad" (Komet vabajooks, meesterattal ketikaitse puudus) ja "Modell D" (Veidi varasem kroomitud haakmantel-pöidadega mudel).
"Miele-Originalil" olid teistsugused ketirattad ja porilauakinnitused, kuid samas meile tuttavad kroomitud porilauad ja ksf! Kassi poolt mainitud trossiga käsipidur. Laiendatud porilaudu paigaldati madalmaade-suunitlusega "Miele-Amsterdam" mudelitele.
Ilmselt komplekteeriti eesti-import-ratas tehases erineva hinnatasemega mudelite osadest vastavalt tellija soovidele ning erinevatel aastatel meil müüdud ratastel võis esineda nii odavamat "Komet" kui ka veidi kallimat "Torpedo" vabajooksu ? Esirumm (vilttihendiga ?) oli arvatavasti kõigil "Miele" omatoodangust (v.a. "Miele-Dienstrad", esirumm F&S).
Kui ma õieti aru sain siis sai sügava korpusega "Miele" tagahelkuri lisatasu eest muuta elektriliseks hõõglambiga tagatuleks ?
"Miele-Originalil" olid teistsugused ketirattad ja porilauakinnitused, kuid samas meile tuttavad kroomitud porilauad ja ksf! Kassi poolt mainitud trossiga käsipidur. Laiendatud porilaudu paigaldati madalmaade-suunitlusega "Miele-Amsterdam" mudelitele.
Ilmselt komplekteeriti eesti-import-ratas tehases erineva hinnatasemega mudelite osadest vastavalt tellija soovidele ning erinevatel aastatel meil müüdud ratastel võis esineda nii odavamat "Komet" kui ka veidi kallimat "Torpedo" vabajooksu ? Esirumm (vilttihendiga ?) oli arvatavasti kõigil "Miele" omatoodangust (v.a. "Miele-Dienstrad", esirumm F&S).
Kui ma õieti aru sain siis sai sügava korpusega "Miele" tagahelkuri lisatasu eest muuta elektriliseks hõõglambiga tagatuleks ?