10-08-2010, 13:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2010, 13:47 PM ja muutjaks oli valdo.)
Kui viitsid jamada galvaanika ja eeltööga, siis võid muidugi kroomdetailid (või osa neist) üle kroomida. Töö on küllaltki suur - otsing foorumis abiks, selle üle on siin palju arutatud. Kui muidugi tahad rattaid niisama sõiduratasteks, millel ei pea olema klantsvälimust, siis sõiduomadusi need ei mõjuta - neutraliseeli (aktiiv)rooste fosforpõhjise surmaga ära, kaitselakk otsa ja võid vähemalt esialgu nii jätta. Hiljem, kui tekib tahtmist ja võimalusi, saad selle töö alati ette võtta.
Naistaratas Riga-20 on Sul üsna komplektne - puudu on vaid kleidivõrk ja esipidurimehhanism. Meesterattal on kahjuks puudu tagahelkur, pakiraam ja tööriistakott ning ka sadul on vale (pärit ca 3 kümnendit hilisemast ajast). Aga küll leiad ka neid detaile - Riga 10/20 osi liigub veel palju.
Edu pidamisel ja taastamisel!
Naistaratas Riga-20 on Sul üsna komplektne - puudu on vaid kleidivõrk ja esipidurimehhanism. Meesterattal on kahjuks puudu tagahelkur, pakiraam ja tööriistakott ning ka sadul on vale (pärit ca 3 kümnendit hilisemast ajast). Aga küll leiad ka neid detaile - Riga 10/20 osi liigub veel palju.
Edu pidamisel ja taastamisel!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18