10-08-2010, 15:18 PM
(10-08-2010, 15:00 PM)Nobody Kirjutas: Tänan heade sõnade eest, pesemise ajaks sai tööriista kott eemaldatud, ei ta, kas õige, kuid siiski siiski midagi olemas on.
Tee pilt ja näita - ma tunnen Riga-10 koti une pealt ära.
(10-08-2010, 15:00 PM)Nobody Kirjutas: Sadula asendasin hetkel kodus olemasolevaga seetõttu, et originaalsadulal oli tagumiste vedrudega omaloomingut tehtud ja vildakas. Pildilt ei paista, kuid põrandapoolne vedru tunduks kui ise keeratud, jääb sadula ühte külge kõrgemale hoidma.
Kõik muu peale tagavedrude näib õige olevat. Sellel Riia mudelil peaksid käima kolmest traadist kokkupunutud tagavedrud (ühetraadilised tulid mõni aasta hiljem). Neid liigub. Toipeltvedrusid Riia tehas sõja järel kindlalt enam ei kasutanud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18